پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۱۲۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۷
رئیس شورای اسلامی شهر میانه از تکمیل مراحل ساخت و بهره بردای از دو میدان بزرگ وردی شهر از سمت زنجان و تبریز در آینده نه چندان دور خبر داد.

شعار سال:احد یوسفی رئیس شورای اسلامی شهر میانه با بیان این موضوع که شورا به عنوان نهادی جمعی برای حل مشکلات و کمبودها به شمار می آید، افزود: این نهاد مردمی در صورتی که با نفاق و بی تدبیری آمیخته شود، نخواهد توانست به اهداف خود دست یابد و مطمعناً زمین گیر خواهد شد.

رئیس شورای شهر میانه بر لزوم پاسخگویی مناسب به خواسته ها و انتظارات مردم تاکید کرد و اظهار داشت: امیدوارم با برنامه ریزی های صورت گرفته مصوبات شورای اسلامی شهر در راستای بودجه های تدوین شده با افزایش نظارت بر هزینه کرد آن همراه شود.

وی در این گفتگوی کوتاه در پاسخ به سوالات در خصوص برخی پروژه های عمرانی مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر میانه، از اتمام پروژه میدان ورودی شهر از سمت زنجان در آینده نه چندان دور خبر داد و افزود: خوشبختانه مشکل اراضی و مالکیت زمین های نظامی موجود در اطراف این میدان که موجب به تعویق افتادن مراحل این میدان شده بود، حل شده است.

یوسفی همچنین از افتتاح میدان ورودی شهر میانه از سمت تبریز و رونمایی از المان شهدای زینبیه و ثارالله در دهه فجر امسال خبر داد.

رئیس شورای اسلامی شهر میانه همچنین از واگذاری فضای سبز مجموعه پارک بزرگ جنگلی شهر به مجموعه شهرداری میانه خبر داد و اظهار داشت: شهرداری میانه در نظر دارد با فعال کردن بخش خصوصی، پارک جنگلی را که چندین سال است با مشکلات فراوانی روبه رو بوده، تبدیل به مکان تفریحی و گردشگری برای استفاده همشهریان نماید.

وی از تکمیل پروژه دوبانده کردن خیابان منتهی به بیمارستان خاتم الانبیاء و مسیر منتهی به شهرک راه آهن خبر داد.

یوسفی احداث خیابان کمربندی و اجرای طرح احیای بافت فرسوده اطراف حرم امام زاده اسماعیل(ع) و قطره ای کردن سیستم آبیاری فضای سبز شهر میانه را از جمله مهم ترین برنامه های اجرایی مجموعه شورای اسلامی شهر و شهرداری برشمرد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی میانا، تاریخ انتشار جمعه 14 دی 1394، کد مطلب: -: www. miana.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
United Arab Emirates
۱۸:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۲
0
0
اگه این پروژه بهره برداری بشه واقعا عالیه امیدوارم مثل حرف های دیگتون نباشه و واقعا عملی بشه م.ق71
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین