پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۲۴۶۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۴
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پیامی به‌ مناسبت رحلت عضو مجلس خبرگان تأکید فرمودند: عمر بابرکت این عالم بزرگوار یکسره در راه علم و کسب و نشر معارف اسلامی و نیز مجاهدت سیاسی و اجتماعی، مصروف گردید.
شعارسال:حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پیامی به‌ مناسبت رحلت عضو مجلس خبرگان تأکید فرمودند: عمر بابرکت این عالم بزرگوار یکسره در راه علم و کسب و نشر معارف اسلامی و نیز مجاهدت سیاسی و اجتماعی، مصروف گردید.
 
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پیامی درگذشت عالم مجاهد و انقلابی مرحوم آیت‌الله آقای حاج شیخ ابراهیم امینی عضو مجلس خبرگان رهبری را تسلیت گفتند.
 
متن پیام رهبر انقلاب اسلامی به این شرح است:
 
بسم الله الرحمن الرحیم
 
درگذشت عالم مجاهد و پارسا مرحوم آیت‌الله آقای حاج شیخ ابراهیم امینی رضوان‌الله‌ علیه را به حوزه‌ مبارک قم و فضلا و علاقه‌مندان و مستفیدان از آثار قلمی آن مرحوم و بویژه خاندان مکرّم ایشان تسلیت عرض می‌کنم.
 
عمر بابرکت این عالم بزرگوار یکسره در راه علم و کسب و نشر معارف اسلامی و نیز مجاهدت سیاسی و اجتماعی و حضور فعال در مناصب رسمی نظام جمهوری اسلامی همچون امامت جمعه و عضویت در مجمع تشخیص مصلحت و مجامع تصمیم‌گیر حوزوی، مصروف گردیده است، همچنانکه سلوک فردی ایشان نمونه‌ چشم‌نوازی از پارسایی و پرهیزکاری و بی‌اعتنایی به جاذبه‌های مادی را مجسّم ساخته است.
 
رحمت خدا بر این روحانی انقلابی و صادق و مجاهد باد. از خداوند متعال مغفرت و رضوان الهی برای ایشان مسألت می‌کنم.

سیّدعلی خامنه‌ای
۶ اردیبهشت ۹۹
 
 
شعارسال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از  خبرگزاری   فارس ،تاریخ انتشار:  6 اردیبهشت   1399،کدخبر: 13990206000500،www.farsnews.ir
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
United States of America
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
0
0
خدایش بیامرزد یکی دیگر از یاران امام و رهبری هم به رحمت خدا رفت
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین