پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۵۱۰۵
تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۹
مرحوم آیت‌الله محمدی لنگرودی از شاگردان تربیت یافته مکتب امام خمینی(ره) و آیت‌الله بهجت بود که متأسفانه بر اثر بیماری کرونا درگذشت‌.
شعارسال: آیت‌الله رضا محمدی لنگرودی از شاگردان مکتب امام خمینی(ره) و آیت‌الله بهجت بر اثر ابتلا به کرونا درگذشت.
 
به گزارش تسنیم، آیت‌الله رضا محمدی لنگرودی به‌ دلیل ابتلا به ویروس کرونا دعوت حق را لبیک گفت.
 
مرحوم آیت‌الله محمدی لنگرودی از شاگردان تربیت یافته مکتب امام خمینی(ره) و آیت‌الله بهجت بود که متأسفانه بر اثر بیماری کرونا درگذشت‌.
 
وی که به‌مدت 5 سال در نجف اشرف اقامت داشت به کشور بازگشت و 14 سال از محضر بزرگان دینی همچون آیت‌الله بروجردی، آیت‌الله طباطبایی و آیت‌الله مرتضوی بهره برد و عمر شریف خود را صرف تبلیغ و ترویج معارف دینی کرد.
 
مرحوم آیت‌الله محمدی لنگرودی که مدتی در آموزش و پرورش شهرستان لنگرود مشغول به خدمت بود در دانشگاه و حوزه علمیه نیز تدریس می‌کرد و شاگردان زیادی را پرورش می‌داد.
 
گفتنی است آن مرحوم در زمان مبارزات انقلابیون علیه رژیم پهلوی فعالیت‌های مؤثری داشت و مدتی نیز امام جمعه موقت لنگرود و املش بود.

 
شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از خبرگزاری    پانا ،تاریخ انتشار:   19 اسفند 1398،کدخبر:  1029116   ،www.pana.ir
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین