پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۲۹۲۳
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۰:۱۷
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت:از شروع بیماری کووید ۱۹ در کشور تا کنون ۵۶۱ نفر در استان کرمان به ویروس کرونا مبتلا شده اند.
شعارسال: معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت:از شروع بیماری کووید ۱۹ در کشور تا کنون ۵۶۱ نفر در استان کرمان به ویروس کرونا مبتلا شده اند.
 
 سید وحید احمدی طباطبائی با اعلام اینکه آزمایشگاه‌های زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی کرمان به منظور گندزدایی و ستاپ و کالیبره کردن دستگاه‌ها طی روز گذشته انجام تست نداشتند گفت: آزمایش نمونه‌های ارسالی طی امروز و فردا انجام و نتایج آن به همراه آمار مورخ ۲ اردیبهشت ماه اعلام می‌شود.
 
او افزود: از ۳۲ آزمایش انجام شده در آزمایشگاه‌های استان (دانشگاه‌های علوم پزشکی رفسنجان، جیرفت و دانشکده علوم پزشکی سیرجان) تست ۲ نفر بیمار بستری مثبت شده است.
 
طباطبایی با اشاره به اینکه جنسیت این بیماران یک زن و یک مرد است اظهار کرد: هر دو مربوط به حوزه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت بودند.
 
او بیان کرد:تعداد کل موارد مثبت کرونا در استان کرمان تاکنون۵۶۱ نفر است.
 
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمان با اعلام اینکه تعداد کادر درمان مبتلاشده از ابتدا تاکنون ۵۹ مورد است گفت:خوشبختانه در ۲۴ ساعت گذشته مورد فوتی به دلیل ابتلا به کووید ۱۹ در استان نداشتیم.
 
او افزود: در مجموع از ابتدا تاکنون ۴۸ نفر در استان کرمان به دلیل ابتلا به کووید ۱۹ جان خود را از دست داده اند.
 
طباطبایی با اشاره به اینکه بهبود یافته‌ها طی ۲۴ ساعت گذشته ۳ نفر از مراکز درمانی ترخیص شده‌اند اظهار کرد: از ابتدا تا کنون در مجموع ۳۰۲ نفر بهبود پیدا کردند.
 
او بیان کرد:تعداد افراد بستری در بیمارستان‌ها به علت ابتلا به کووید ۱۹ از ابتدا تاکنون ۳۷۶ نفر و ۲۶ نفر هم اکنون در بیمارستان‌های استان کرمان بستری هستند.
 
طباطبایی گفت:اختلاف آماری بین ۳۷۶ مورد بستری و ۵۶۱ مورد مثبت مربوط به مواردی است که جزو کادر درمان یا اطرافیان بیماران به صورت سرپایی بوده که تست آن‌ها مثبت شده و با رعایت شرایط در منزل در ایزوله خانگی قرار گرفته اند.
 
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمان با اعلام اینکه تعداد افراد بستری در آی سی یو هم اکنون ۴ نفر است افزود: افراد مستقر در نقاهتگاه هم اکنون ۶ نفر است.
 
 
شعارسال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از   خبرگزاری  برنا ،تاریخ انتشار:2  اردیبهشت   1399،کدخبر: 991400 ،www.borna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین