پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۳۲۷۷
تاریخ انتشار : ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۹
صبح سه‌شنبه فرشاد خسروی، صاحب‌امتیاز و مدیرمسئول پایگاه خبری و تحلیلی «صبح شیراز» که به دنبال شکایت حیدر اسکندرپور، شهردار شیراز و با دستور مقام قضایی احضار شده بود، در شعبه چهارم بازپرسی دادسرای شیراز تفهیم اتهام و پس از صدور قرار کفالت آزاد شد.
شعارسال:صبح سه‌شنبه فرشاد خسروی، صاحب‌امتیاز و مدیرمسئول پایگاه خبری و تحلیلی «صبح شیراز» که به دنبال شکایت حیدر اسکندرپور، شهردار شیراز و با دستور مقام قضایی احضار شده بود، در شعبه چهارم بازپرسی دادسرای شیراز تفهیم اتهام و پس از صدور قرار کفالت آزاد شد.
 
این سایت که تریبون اصلاح‌طلبان فارس و از حامیان روحانی و لیست امید در انتخابات‌های ۹۲، ۹۴ و ۹۶ است، پیشتر نیز با شکایت محمدهادی ایمانیه، رئیس وقت دانشگاه علوم پزشکی شیراز و از چهره‌های شناخته شده اصولگریان در این شهر، به دادگاه خوانده شده بود که تبرئه شد.
 
«صبح شیراز» که بارها عملکرد مجموعه شهرداری و شهردار شیراز را به نقد کشیده، این بار با شکایت شهردار این شهر و با اتهامات افترا و تشویش اذهان عمومی به دادسرا فراخوانده شده است.
 
اوج نقد «صبح شیراز» به شهردار، در پاییز گذشته و زمانی بود که استاندار وقت فارس بازنشسته شد و رقابت میان حیدر اسکندرپور و عنایت‌الله رحیمی بر سر استاندار شدن بالا گرفت و در نهایت به موفقیت رحیمی رسید. آن زمان «صبح شیراز» در یادداشتی با عنوان «شهردار دلش با شهر نیست» انتقاد کرده بود که چرا شهردار شیراز به جای تمرکز بر اداره شهر و جلب اعتماد شهروندان و کمک به افزایش سرمایه اجتماعی اصلاح‌طلبان، در تلاش و رایزنی برای استاندار شدن خود است!
 
در هفته‌های گذشته نیز این سایت خبری همپای تعداد قابل توجهی از رسانه‌های داخلی، به موضوع حکم سیل شیراز و محکومیت اسکندرپور پرداخته بود.
 

شعارسال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از  پایگاه خبری تحلیلی  انصاف نیوز ،تاریخ انتشار: 9 اردیبهشت   1399،کدخبر: 229571،www.ensafnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین