پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۳۸۸۰
تاریخ انتشار : ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۱
برداشت این محصول از ابتدای اردیبهشت در شرق استان گلستان و بخصوص شهر‌های دلند و خان به بین آغاز می‌شود و در مدت برداشت که تا خرداد ادامه دارد.
شعار سال: یکی از ظرفیت‌های حوزه کشاورزی در استان گلستان محصول توت فرنگی است که طرفداران بسیاری در کشور دارد. برداشت این محصول از ابتدای اردیبهشت در شرق استان گلستان و بخصوص شهر‌های دلند و خان به بین آغاز می‌شود و در مدت برداشت که تا خرداد ادامه دارد از شهر‌های مختلف کشور برای خرید توت فرنگی دستچین و تازه به این مناطق مراجعه می‌کنند.

در روستای سفید چشمه نه تنها کیفیت محصول بالاتر از سایر نقاط است بلکه نوع کشاورزی آن "سالم" است به این معنی که از کود‌های مجاز و سم‌های پایه سرکه که هیچ ضرری برای انسان ندارد استفاده می‌شود و به همین دلیل طرفداران بیشتری هم دارد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری تحلیلی عصر ایران، تاریخ انتشار: 14 اردیبهشت 1399، کد خبر: 725499، www.asriran.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین