پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۷۴۷۱
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۱
قرار بود نماز عید سعید فطر خارج از مساجد و در محلات اقامه شود که بخاطر سلامتی و رعایت نکات بهداشتی این برنامه لغو شود.

شعار سال: سخنگوی ستاد مدیریت بیماری کرونا در خوزستان گفت: با توجه به گزارش کارشناسان و مسئولان حوزه بهداشت و درمان استان و شرایط بیماری کرونا، نماز عید فطر در استان برگزار نخواهد شد
سخنگوی ستاد مدیریت بیماری کرونا در خوزستان گفت: با توجه به گزارش کارشناسان و مسئولان حوزه بهداشت و درمان استان و شرایط بیماری کرونا این مراسم برگزار می‌شود.
رضا نجاتی افزود: قرار بود نماز عید سعید فطر خارج از مساجد و در محلات اقامه شود که بخاطر سلامتی و رعایت نکات بهداشتی این برنامه لغو شود.
وی ادامه داد: تا پایان عید سعید فطر تمامی ادارات، دستگاه‌های اجرایی، شرکت‌های دولتی و غیردولتی، به جز نیرو‌های عملیاتی، بانک‌ها و اصناف غیرضرور تعطیل هستند.
سخنگوی ستاد مدیریت بیماری کرونا در خوزستان بیان کرد: با تاکید سران، شیوخ و بزرگان عشایر و طوایف و همراهی مردم عزیز مراسم حضوری عید دیدنی به مناسبت عید سعید فطر در استان برگزار نمی‌شود.
نجاتی گفت: همچنین امسال به علت شیوع بیماری کرونا مراسم راهپیمایی و تجمع به مناسبت روز جهانی قدس در استان برگزار نمی‌شود و بیانات مقام معظم رهبری فردا از رسانه‌ها پخش می‌شود.

شعار سال با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت تحلیلی خبری عصر ایران، کدخبر: ۷۲۹۸۰۹، تاریخ انتشار: 2خرداد 1399، www.asriran.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین