پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۹۱۴۲
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۳
استاندار قزوین در دیدار با سریعترین مرد عمودی جهان گفت: وظیفه سنگین دیگری که قهرمانان تحمل می کنند و وظیفه بزرگی هست، تقویت غرور ملی در مردم یک کشور و استان است.
شعارسال:دڪتر جمالی پور استاندار قزوین در دیدار با رضا علیپور سریعترین مرد عمودی جهان و رڪورد دار سنگنوردی سرعت جهان گفت: وظیفه سنگین دیگری ڪه قهرمانان تحمل می ڪنند و وظیفه بزرگی هست، تقویت غرور ملی در مردم یڪ ڪشور و استان است.
 
در این دیدار ڪه علایی مقدم مدیرڪل ورزش و جوانان استان؛ افسانه حسن نایبی معاون ورزشی اداره ڪل؛ نورمحمدی مشاور استاندار در امور جوانان و قبادی دبیر هیات ڪوهنوردی و صعودهای ورزشی استان حضور داشتند؛استاندار قزوین ضمن تقدیر از افتخار آفرینی رضا علیپور سریعترین مرد عمودی جهان و افتخار ورزش ایران اسلامی و استان قزوین افزود: قهرمانانی ڪه در صحنه های مختلف ورزشی حضور می یابند، وظیفه سنگینی بر عهده دارند ڪه بخشی از سنگینی مربوط به خود ڪار است زیرا قهرمان شدن ڪار ساده ای نیست و زحمت بسیاری می خواهد و این زحمت فقط روی صحنه نیست و سال های طولانی باید تلاش ڪرده و بسیاری از محدودیت ها را تحمل ڪنند تا بتوانند قهرمان شوند.
 
وی ادامه داد: وظیفه سنگین دیگری ڪه قهرمانان تحمل می ڪنند و وظیفه بزرگی هست، ایجاد غرور ملی در مردم یڪ ڪشور و استان است و وقتی قهرمان ما در صحنه ملی و بین المللی روی صحنه می روند، همه مردم ایران احساس می ڪنند خود پیروز شدند و این به معنای ایجاد سرمایه اجتماعی، امید، نشاط و غرور ملی است.
 
استاندار قزوین افزود: شماقهرمانان غرور ملی این مردم هستید ڪه جای تقدیر و تشڪر دارد و آرزو می ڪنم همیشه سربلند باشید و در میادین ورزشی و زندگی موفق و پیروز باشید.
 
در ادامه این دیدار فیلمی از رڪورد شڪنی رضا علیپور در رقابت های قهرمانی جهان پخش شد ڪه مورد تقدیر استاندار قرار گرفت.
 
سپس علایی مقدم مدیرڪل ورزش و جوانان استان قزوین گزارشی از موفقیت ها و افتخار آفرینی های رضا علیپور در میادین مهم جهانی و آسیایی ارائه داد و ابراز امیدواری ڪرد با تداوم حمایت های ارزشمند ڪمیته ملی المپیڪ؛ وزارت ورزش و جوانان و استانداری قزوین ورزشڪاران و قهرمانان شایسته استان قزوین به عناوین ارزشمندی در میادین مهم جهانی و آسیایی بویژه در رقابت های المپیڪ پیش رو دست یابند.

 
شعارسال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از  خبرگزاری  برنا  ،تاریخ انتشار:   12 خرداد 1399،کدخبر :   1009800،www.borna.news
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین