پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۱۱۶۷
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۲
سردار حسن شاهوارپور گفت:روستاهای غیزانیه اهواز هفته آینده به بهره‌برداری می‌رسد اما همچنان غیزانیه در بی‌آبی به سر می‌برد.بهره‌برداری از فاز اول این پروژه موجب رفع مشکلات آب‌رسانی به همه روستاهای این بخش نمی‌شود و باید فاز دوم که ۲۸ کیلومتر خط آب‌رسانی است هر چه سریع‌تر انجام شود.

شعار سال:سردار حسن شاهوارپور پیش از ظهر پنجشنبه در حاشیه افتتاح چهار واحد مسکونی مددجویی در بخش غیزانیه جمع خبرنگاران، اظهار کرد: یکی از مسائل و مشکلاتی که اکنون با آن در استان خوزستان روبه‌رو هستیم، بحث مشکلات کمبود آب در روستاهای بخش غیزانیه اهواز است.

وی افزود: به رغم اینکه گفته شده فاز اول پروژه آب‌رسانی به روستاهای غیزانیه اهواز هفته آینده به بهره‌برداری می‌رسد اما همچنان غیزانیه در بی‌آبی به سر می‌برد.

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر استان خوزستان بیان کرد: بهره‌برداری از فاز اول این پروژه موجب رفع مشکلات آب‌رسانی به همه روستاهای این بخش نمی‌شود و باید فاز دوم که ۲۸ کیلومتر خط آب‌رسانی است هر چه سریع‌تر انجام شود.

سردار شاهوارپور عنوان کرد: با توجه به اینکه در این روستاها کار کشاورزی و دامداری انجام می‌شود باید حل مشکل آب‌رسانی انجام شود در غیر این صورت موجب افزایش مهاجرت به شهرها و حاشیه‌نشینی می‌شود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 22 خرداد 1399، کد خبر:4947098،www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین