پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۶۵
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۷
بندرعباس - استاندار هرمزگان گفت: شورای شهر باید از ساحل بندرعباس دفاع کند و اجازه ندهد در حریم دریا ساخت و ساز انجام شود، باید از ساحل صیانت کنیم و این امانت را به آیندگان بسپاریم.

شعارسال : به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی و امور بين الملل استانداری هرمزگان، جاسم جادری در دیدار با اعضای شورای اسلامی شهر بندرعباس، با بیان اینکه فرسوده بودن ۴۰ درصد بافت بندرعباس خطر مهمی برای این شهر است و باید تکلیف آن مشخص شود، تصریح کرد: در این راستا صندوقی تشکیل شده تا شرکت هایی تاسیس شود که هم ارائه تسهیلات و هم کمک اعتباری را انجام دهند تا بافت های فرسوده به ساختمان های مستحکم تبدیل شوند که باید در بندرعباس هم این موضوع پیگیری شود.

وی اظهار داشت: پساب فاضلاب بندرعباس با قراردادی که در حضور وزیر نیرو منعقد شد به مدت ۳۰ سال در اختیار بخش خصوصی قرار گرفته و با توجه به اینکه فضای سبز بندرعباس برای این شهر حیاتی است در تلاش هستیم تا حداقل ۲۰۰ لیتر از پساب تصفیه شده را برای آبیاری فضای سبز در اختیار شهرداری بندرعباس قرار دهیم. بیش از یک سال موضوع استفاده از پساب فاضلاب را پیگیری کردیم و فاضلاب دیگر به دریا ریخته نخواهد شد.

استاندار هرمزگان با بیان اینکه طرح بازارچه ماهی بندرعباس دارای تخلفات قانونی فراوانی است، عنوان کرد: در این خصوص در حال پیگیری هستیم تا جلسه ای با حضور استانداری، شهرداری و شورای شهر، نمایندگان مجلس، قوه قضائیه و سرمایه گذار طرح برگزار و وضعیت این پروژه تعیین تکلیف نهایی شود. شورای شهر باید از ساحل بندرعباس دفاع کند و اجازه ندهد در حریم دریا ساخت و ساز انجام شود و اگر همه بخواهند در محدوده دریا و ساحل ساخت و ساز کنند، ساحل بندرعباس غارت خواهد شد که باید از این کار جلوگیری کنیم چون ساحل امانت آیندگان است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از وب سایت مهرنیوز، تاریخ انتشار چهارشنبه 13 آبان 1394 ، کد مطلب : 2957349 : www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین