پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۱۴۵
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۲
دبیر اتاق تعاون مازندران گفت: ۷۰۰ روستای استان خالی از سکنه بوده و قابل سکونت نیست درحالی که در گذشته روستاها محور تولید بوده‌اند.
شعارسال: علاء الدین ربیعی، دبیر اتاق تعاون مازندران، در یازدهمین جشنواره تعاونی‌های برتر در ساری، با بیان اینکه طبق آخرین سرشماری سال ۹۰ شمار جمعیت شهری ۵۶ درصد و جمعیت روستایی ۴۴ درصد بود افزود: امروزه ۷۰۰ آبادی خالی از سکنه در مازندران داریم که قابل سکنه نیست.

وی با عنوان اینکه تولید صنعتی و کشاورزی با مشکل مواجه است، تصریح کرد: امیدواریم همه با برنامه ریزی مطلوب کشور را به توسعه برسانیم.

اکبری مدیر شعب بانک توسعه مازندران نیز در این جلسه گفت: تعاونی‌های برتر باید به عنوان الگوی خوبی به دیگران معرفی شوند.

وی با اشاره به اینکه امسال تاکنون بیش از ۶۰۰ میلیارد ریال تسهیلات در بخش تعاون قرار داده شده است گفت: پیش بینی می شود که تا پایان سال ۷۰۰ میلیارد ریال تسهیلات به تعاونی ها پرداخت شود.

وی افزود: به مناسبت هفته تعاون برای حمایت از بخش تعاون برای تعاونی هایی که به هر دلیلی نتوانستند بدهی بانکی را بپردازند، با حداقل پیش پرداخت نسبت به تمدید دوره بازپرداخت اقدام می شود.

در این همایش تعاونی های برتر و رسانه های حامی تعاون استان مازندران تقدیر می شوند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه اطلاع رسانی بلاغ، تاریخ انتشار: پنجشنبه 25 شهریور 1395، کد خبر: 225297، www.bloghnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین