پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۹۳۹۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۷:۳۳
بزرگ‌ترین کشتارگاه گوشت سفید کشور در شهرستان شوش با سرمایه‌گذاری ۷۱۰ میلیارد ریال و به صورت ویدئوکنفرانسی با حضور معاون اول رئیس جمهوری آغاز به کار کرد.
شعار سال: آئین افتتاح بزرگ‌ترین کشتارگاه گوشت سفید کشور در شهرستان شوش همزمان با ۳۸۳ طرح و پروژه بخش تعاونی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به صورت ویدئوکنفرانس با حضور معاون اول رئیس‌جمهور، اسحاق جهانگیری برگزار شد.
این تعاونی که در سال ۱۳۹۸ تأسیس شده است و با ظرفیت تولید هشت هزار قطعه در ساعت در یک نقطه استراتژیک به فاصله ۴۰ کیلومتری مرز چذابه و ۲۰۰ کیلومتری مرز مهران در راستای تولید صادراتی به کشور عراق و کشور‌های خلیج‌فارس قرار دارد.
این شرکت در زمینی به مساحت ۲۲ هزار و ۵۰۰ مترمربع و زیربنای ۱۴ هزار مترمربع، بزرگ‌ترین و مجهزترین کشتارگاه و فرآوری گوشت سفید صنعتی در کشور است.
این تعاونی با سرمایه‌گذاری ۷۱۰ میلیارد ریال و اشتغال‌زایی برای ۷۰۰ نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم در شهرستان شوش با عاملیت بانک توسعه تعاون با تسهیلاتی به مبلغ ۲۰۰ میلیارد ریال آماده بهره‌برداری است.
استان خوزستان دارای چهار هزار و ۶۲۳ شرکت تعاونی فعال و با سه میلیون و ۵۷۶ هزار و ۷۱ عضو و ۸۶ هزار و ۲۸ نفر اشتغال‌زایی که مجموع سرمایه اولیه آن‌ها حدود دو میلیارد ریال است.
شهرستان شوش به عنوان یکی از قطب‌های کشاورزی در این استان دارای ۲۹۳ تعاونی فعال و ۱۸۱ هزار و ۹۲۸ عضو و اشتعال‌زایی برای ۷ هزار و ۷۶۰ نفر است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از بسیج نیوز، تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۹، کد خبر: ۹۲۷۴۰۳۸، basijnews.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۷
0
0
بالاخره بعد از این همه خبر بد به یه خبر خوب هم برخوردیم و میتونیم دل خوش باشیم به طرح استخدامی چند نیرو در این کارخانه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین