پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۸۰۹۰
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۳۹۹ - ۰۶:۴۹
نخست وزیر پاکستان در اقدام به اظهارات اخیر رییس‌جمهور فرانسه در حمایت از اسلام‌هراسی گفت: باعث تأسف است که ماکرون عامدانه مسلمانان از جمله شهروندان فرانسه را تحریک می‌کند.

شعار سال : «عمران خان» نخست وزیر پاکستان به اظهارات ضداسلامی اخیر امانوئل ماکرون رییس‌جمهور فرانسه و انتشار کاریکاتورهای اهانت‌آمیز به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) واکنش نشان داد.

خان در حساب توئیتری خود نوشت: «عیار یک رهبر این است که انسان‌ها را متحد کند، همان کاری که ماندلا می‌کرد، نه اینکه آنها را متفرق کند. این زمانی است که رئیس‌جمهور ماکرون می‌تواند التیام‌بخش باشد و فضا را از تندروها بگیرد. دو قطبی‌سازی بیشتر و به حاشیه‌راندن، بی‌تردید منجر به افراط‌گرایی می‌شود.»

وی افزود: «این باعث تأسف است که او (ماکرون) به جای تروریست‌هایی که خشونت انجام می‌دهند- چه مسلمان باشند یا سفیربرترپندار و یا با ایدئولوژی نازی‌ها- ترغیب اسلام‌هراسی به وسیله حمله به اسلام را انتخاب کرده است. باعث تأسف است که رئیس‌جمهور ماکرون عامدانه مسلمانان از جمله شهروندان فرانسه را تحریک می‌کند.»

نخست وزیر پاکستان ادامه داد: «رئیس‌جمهور ماکرون با ترغیب به نمایش کاریکاتورهای کفرآمیز که اسلام و پیامبر ما (ص) را هدف قرار می‌دهند-واضح است که بدون هیچ‌گونه درکی از آن این اقدام صورت می‌گیرد- به احساسات میلیون‌ها مسلمان در اروپا و اروپا حمله و آن را جریحه‌دار کرده است.»

وی در پایان گفت: «آخرین چیزی که دنیا می‌خواهد یا مورد احتیاج آن است، دوقطبی‌کردن بیشتر است. بیانیه‌های عمومی بر پایه جهل، نفرت، اسلام‌هراسی و فضای بیشتری برای تندورها ایجاد می‌کند.»

به گزارش فارس، اخیرا اقدام یک معلم تاریخ فرانسوی در نشان دادن کاریکاتورهای موهن از پیامبر (ص) و کشته شدن او به دست یک چچنی، بازتاب گسترده‌ای در فرانسه داشته است.

«امانوئل ماکرون» رئیس جمهور فرانسه هم در سخنانی از اظهارات موهن علیه پیامبر اسلام (ص) حمایت کرده بود که این مسئله خشم محافل اسلامی را برانگیخت.

 

شعار سال ، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از مشرق نیوز ، تاریخ انتشار 4 آبان 99 ، کد خبر :1134630 ، mashreghnews.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۵
0
0
اخه بايد يكم عاقلانه فكر كرد اينكه وقتي يك نفر از هر كجايي اين كارو ميكنه ايا اين نماد مسلمان بودن هست؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۵
0
0
آنهم فرانسه ای که ازادی اش و یکسان بودن آدم ها رو همیشه مهم میدونسته و همیشه شعارش این بوده که باید کنار هم با آرامش زندگی کرد .چطور اسلام را نمی‌تواند تحمل کند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۵
0
0
ادم از اين هماهنگي كه بين كشور هاي مسلمان هست حال ميكنه دمشون گرم كه اينطوري پشت دينشون وايسادن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
0
0
ماکرون خیلی وقته داره رو دیوار کهنه و چوسیده صهیونیست ها یادگاری مینوسه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین