پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۰۱۲۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۱
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری قم گفت: نظارت‌ها و برخورد جدی با دستگاه‌های اجرایی ناقض دستورالعمل‌های ابلاغی در زمینه پیشگیری و مقابله با کرونا در این استان تشدید خواهد شد.
شعار سال: محمد رضا گروسی طی ابلاغ بخشنامه‌ای سه بندی خطاب به مدیران دستگاه‌های اجرایی استان موضوع ضرورت اجرای دقیق بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌های ابلاغی ستاد ملی مدیریت کرونا و مصوبه‌های ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان را مورد توجه قرار داده است.

وی ادامه داد: به استناد بخشنامه شماره ۲۹۰۸۲۳ مورخ پنجم شهریورماه ۹۹ سازمان امور اداری و استخدامی کشور در خصوص اعمال مجازات تخلف‌های ناشی از رعایت نکردن شیوه نامه‌های بهداشتی با توجه به این که مسئولیت مستقیم اجرای موارد ذکر شده در این بخشنامه با مدیر دستگاه اجرایی می‌باشد لذا در صورت مشاهده تخلف در نوبت اول گزارش آن توسط دانشگاه علوم پزشکی به مدیر دستگاه اعلام و رونوشتی از آن به استانداری ارسال خواهد شد.

وی اضافه کرد: در صورت تکرار تخلف، عدم تمکین یا مشاهده موارد جدید توسط دانشگاه علوم پزشکی به استانداری اعلام می‌شود و پس از تذکر کتبی به مدیر دستگاه توسط استانداری رونوشتی از آن در اختیار ستاد مرکزی دستگاه اجرایی وزارتخانه و یا سازمان قرار خواهد گرفت.

وی افزود: همچنین در صورت مشاهده و اعلام تخلف در بار سوم، گزارش تخلف صورت گرفته توسط دفتر بازرسی استانداری به هیات بدوی رسیدگی به تخلفات اداری دستگاه در محل ستاد وزارتخانه و سازمان ارسال خواهد شد.

معاون استاندار قم تاکید کرد: علاوه بر گزارش‌های واصله توسط بازرسان اعزامی، مواردی از قبیل گزارشات مردمی، تماس‌های واصله و پاسخ ندادن به موقع به مکاتبه‌ها نیز ملاک عمل خواهد بود.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از ایرنا، تاریخ انتشار: ۱۶آبان ۱۳۹۹، کد خبر: irna.ir، ۸۴۰۹۹۶۳۸
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۶
0
0
کرونا در ایران داره مراتب افتضاح بار اوردن رو طی میکنه و امید رو از مردم گرفته
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین