پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۰۱۸۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۰
با نزدیک شدن به ماه‌های سرد سال عملیات تعمیر و بازسازی ماشین آلات راهداری قزوین به منظور اجرایی سازی طرح راهداری زمستانی شروع شده است.
شعار سال: جواد حق‌لطفی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین : همه ساله و در آبان ماه پس از پایان عملیات نگاهداری از راه‌ها و جاده‌سازی، کار آماده سازی ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین خود را برای اجرای طرح راهداری زمستانی آغاز می‌کنیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین ادامه داد: امسال ۲۸۹ دستگاه ماشین آلات راهداری استان در طرح راهداری زمستانی حضور دارند که کار بازسازی و تعمیرات آن‌ها توسط عوامل راهدار آغاز شده تا همزمان با فصل سرما و بارش برف و کولاک به مناطق مورد نظر اعزام شوند.

حق‌لطفی با بیان اینکه اولویت استقرار ماشین‌آلات راهداری در طرح زمستانی مناطق کوهستانی و گردنه‌ها هستند، تصریح کرد: امسال برای آماده سازی ماشین آلات مورد نیاز این طرح در استان ۵۰ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.

این مسئول راهداری، عمر متوسط ماشین‌آلات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین را ۱۹ سال اعلام و افزود: این آمار در مقایسه با سایر استان‌های کشور در سطح متوسطی قرار دارد که با خریداری ماشین‌های جدید درصدد کاهش این میزان عمر هستیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین تاکید کرد: امسال یک دستگاه بیل مکانیکی، ۲ دستگاه لودر و یک دستگاه گریدر به ظرفیت ماشین آلات راهداری استان اضافه شده و تا پایان سال جاری نیز یک دستگاه لودر و یک دستگاه گریدر نیز خریداری می‌شود.

حق لطفی، اولویت بازسازی و تعمیر ماشین آلات راهداری را مربوط به ماشین‌های نمک پاش مکانیزه و برف خور‌ها دانست و افزود: رفته رفته نیرو‌های راهدار مورد نیاز برای اعزام و انجام طرح راهداری زمستانی نیز آماده خواهند شد.

این مسئول اجرایی خاطرنشان کرد: امسال برای طرح راهداری زمستانی ۹ هزار تن نمک و ۲۱ هزار تن ماسه خریداری شده که تاکنون ۷۰ درصد آن بارگیری و در مناطق مورد نظر تخلیه شده است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار: ۱۶آبان ۱۳۹۹، کد خبر: ۹۹۱۶۳۷، www.ilna.news
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
0
0
قزوين هميشه در جاده ها دچار مكلات زيادي بوده و هست اين كار ميتونه به روند راه داري ها كمك كنه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین