پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۱۲۷۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۶
مدیرعامل آبفا خوزستان گفت: فاضلاب ۲۵ نقطه از کلانشهر اهواز به رودخانه کارون سَر ریز می‌شود.
شعار سال: صادق حقیقی پور در مراسم عملیات اجرایی پروژه فاضلاب اهواز و کارون، با بیان اینکه به دستور مقام معظم رهبری ۱۰۰ میلیون یورو از صندوق توسعه ملی برای اجرای این پروژه اختصاص داده شده است، اظهار کرد: نیمی از این اعتبار سال جاری و مابقی سال آینده تخصیص داده خواهد شد.

مدیرعامل آبفا خوزستان گفت: یکی از اهداف این طرح جلوگیری از بالا آمدن فاضلاب اهواز و شهر کارون است که در نهایت از ۲۵ نقطه از شرق و غرب اهواز، این فاضلاب به رودخانه کارون سرریز می‌شود و در فاز اول این طرح ورود فاضلاب به رودخانه کارون به نصف کاهش می‌یابد.
 
کلکتور‌های اهواز ناقص اجرا شده است

حقیقی پور افزود: کلکتور‌های اهواز ناقص اجرا شده و باوجود پیش‌بینی ۷۰ ایستگاه پمپاژ در حال حاضر ۱۸۶ دستگاه منهول پمپ و ایستگاه فاضلاب داریم که با اجرای کلکتور‌ها ۸۰ منهول پمپ در اهواز کم می‌شود.

نبود شبکه جمع‌آوری آب‌های سطحی در ایام بارندگی از دیگر مشکلات خوزستان به‌خصوص اهواز محسوب می‌شود که وی عنوان کرد: با اجرای طرح، در ۱۰ ایستگاه پمپاژ اصلی اهواز، افزایش ظرفیت و بهسازی خواهیم داشت که نقش مهمی در دفع آب‌های سطحی دارد.

وی تصریح کرد: شهر کارون به خاطر مشکلات فاضلاب همیشه تیتر یک رسانه‌ها بود و یکی از اولویت‌های این پروژه اجرای ۱۵ کیلومتر کلکتور و ۷ ایستگاه پمپاژ بزرگ در شهر کارون است.

وی در پایان یادآور شد: روز گذشته سه مصوبه از سازمان برنامه‌وبودجه کشور برای شهر‌های آبادان، خرمشهر و مسجدسلیمان اخذ شد که طبق این مصوبه‌ها ۷ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای توسعه فاضلاب، به شهر‌ها اختصاص داده خواهد شد.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازایلنا، تاریخ انتشار: ۲۲آبان ۱۳۹۹، کد خبر: ۹۹۴۴۷۷، ilna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۲
0
0
معلومنیست متولیمحیط زیست در جنوب کشور چه کسیهست که این همه اسیب داره روانه این محیط معصوم میشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۲
0
0
اهواز خیلی بیپناه شدده و در این زمینه نمیتونه به مسئولین صدای خودش رو برسونه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین