پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۸۵۹۵
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۳
مدیر دفتر حجت‌الاسلام والمسلمین محسن قرائتی با تکذیب شایعه درگذشت این مفسر قرآنی گفت: حال عمومی این استاد قرآن مساعد بوده و به زودی علاقه‌مندان می‌توانند از آثار جدید ایشان بهره ببرند.
شعار سال: مدیر دفتر حجت‌الاسلام والمسلمین محسن قرائتی با تکذیب شایعه درگذشت این مفسر قرآنی گفت: حال عمومی این استاد قرآن مساعد بوده و به زودی علاقه‌مندان می‌توانند از آثار جدید ایشان بهره ببرند.

محمدعلی آخوندزاده یزدی - مدیر دفتر حجت الاسلام قرائتی - با تکذیب خبری که در فضای مجازی و پیام‌رسان‌ها منتشر و دست به دست شده است، گفت: خداراشکر جناب قرائتی مشکل خاصی نداشته و آنچه که در فضای مجازی منتشر شده است، تکرار شایعه‌ای مربوط به دو سال پیش و زمان کسالت ایشان در همان زمان است.

وی خاطرنشان کرد: انشاءالله کار‌های جدیدی از حجت‌الاسلام والمسلمین قرائتی در فضای مجازی و تدوین کتاب خواهیم دید که علاقه‌مندان می‌توانند با آن‌ها از دست‌آورد‌های دینی جناب قرائتی در حوزه قرآن و نماز بهره ببرند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی انتخاب، تاریخ انتشار: ۲ دی ۱۳۹۹، کد خبر:۵۹۱۶۴۵، entekhab.ir
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۳
0
0
صبح با شنيدن اين خبر فلبمون وايساد خداييش نكنيد اين كارارو با ما
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۳
0
0
خبر درگذشت ایشون واقعا شوک بدی بود به جامعه مذهبی ما
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۴
0
0
نباید به راحتی از شایعه سازان گذشت باید درس خوبی بگیرند
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین