پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۷۵۹۳
تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۷
نگاه به حجت السلام قرائتی می‌تواند روی دو طیف روحانی خندان، پر حرف و همیشه حاضر در تلویزیون تا سرمایه بتدریج ساخته شده از فهم تفسیر قرآن و رواج دهنده بنیادین نماز و زکات، متفاوت باشد. دوست و دشمن معتقد به قیمت خاص این روحانی و سطح عمیق اثرگذاری‌های او در افکار عمومی برای ارتقا دینی هستند. حال او به حمد خداوند، خوب است و ضمن دعای خیر برای این بزرگ مرد، درخواست می‌گردد که به شایعات مربوط به عدم سلامت او توجه نکرده و نگران نباشید.
شعار سال: سال‌ها زمان برد تا یک مفسر قرآن تبدیل به مجتهدی شایسته در حوزه تفسیر شود. ذهن باز و تمایل بالا به مکتوب کردن آثار نیز توانست یادگار‌های خوبی از او را در میان ما رواج دهد. بقول یکی از بزرگان، اگر توان دارید، حالا موقع برداشت از قرائتی است. شده نازش را هم بکشید و از چشمه‌های زلال اندیشه ورزی و تحلیل‌های او استفاده حداکثری کنید.

خوشبختانه روحانی مورد اشاره ما بسیار خاکی و خاضع و کم توقع تشریف داشته و با اندک اشارتی، دانسته‌های مورد نیاز را به سمت تان روان می‌کند. حالا به هر دلیلی که باشد. خواه زکات علم یا مردم دوستی.
حال معلم درس‌هایی از قرآن خوب است. به شایعات توجه نکنید.
 
تعداد بازدید : 26

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین