پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۹۰۹
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۴
مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی گلستان با اشاره به انتظار 10 ساله برای توسعه شهرک صنعتی علی آباد کتول، گفت: از صاحبان زمین های کشاورزی حاشیه شهرک صنعتی برای معاوضه زمین هایشان با زمینی در نقطه ای دیگر از شهرستان، حمایت ویژه می کنیم.
شعارسال: به دنبال طرح توسعه شهرک صنعتی علی آباد کتول، زمین های کشاورزی که در حاشیه و مابین این شهرک واقع شده از کشاورزان خریداری و یا با زمین های کشاورزی در نقطه ای دیگر از این شهرستان معاوضه می شود.

نشست بررسی تملّک زمین های کشاورزی بین شهرک صنعتی و طرح توسعه شهرک صنعتی علی آباد کتول نیز در همین راستا با حضور مدیر عامل شهرک های صنعتی استان گلستان، فرماندار شهرستان و کشاورزان حاشیه شهرک برگزار شد.

حجت اله خلیل زاده مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی گلستان در این نشست با اشاره به شرایط نامساعد اقتصادی و پایین بودن درآمد سرانه مردم استان نسبت به میانگین کشوری، گفت: جلوگیری از اتلاف منابع و سرمایه گذاری اصولی و منطقی از اهداف شرکت شهرک های صنعتی در استان گلستان است.

وی در ادامه با بیان اینکه برای خرید زمین های کشاورزان در حاشیه شهرک صنعتی علی آباد کتول کارشناسی انجام شده، افزود: باید زمین ها را با قیمت کارشناسی شهرک های صنعتی از کشاورزان خریداری کنیم و آن دسته از کشاورزانی که برای معاوضه زمین با شرکت توافق می کنند، از محل طرح توسعه زمینی به همان متراژ در اختیارشان قرار می گیرد.

خلیل زاده تصریح کرد:طرح توسعه 17 هکتاری شهرک صنعتی علی آباد کتول بیش از ١٠سال به دلیل مشکلات مختلف اجرایی انجام نشده که امیدواریم به زودی این طرح با کمک فرمانداری و مردم این شهرستان تحقق یابد.

احمد تجری مفرد فرماندار علی آباد کتول هم در این نشست گفت: ما برای توسعه شهرک صنعتی آماده ایم که مشکلات کشاورزان حاشیه شهرک صعنتی را حل کرده و طرح توسعه را عملیاتی کنیم.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از شبکه اطلاع رسانی راه دانا، تاریخ انتشار: چهارشنبه 14 مهر 1395، کدخبر: 914786، www.dana.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین