پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۰۳۸۸
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۸
نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی گفت: در حوزه وقف مطالبات و گزارش‌های بسیاری از سوی مردم به دست نمایندگان می‌رسد که باید این پرونده‌ها هر چه سریع‌تر رسیدگی و تعیین تکلیف شود.
شعار سال: دکتر فاطمه محمدبیگی نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در نشست تخصصی اداره کل اوقاف استان قزوین با مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: با توجه به اهمیت حوزه وقف، پیگیر حل مشکلات موجود در این حوزه در سطح استان هستیم.

وی گفت: در حوزه وقف پرونده‌های بسیاری از جمله در شهر‌های زیاران، شهر صنعتی البرز و روستا‌های محمود آباد، رزجرد و بسیاری از مناطق استان داریم و مطالبات و گزارش‌های بسیاری از سوی مردم به دست نمایندگان می‌رسد که باید این پرونده‌ها هر چه سریع‌تر رسیدگی و تعیین تکلیف شود.

دکتر محمدبیگی عنوان کرد: متاسفانه برخی از اهمال‌ها و کم‌کاری‌هایی که توسط بعضی از مسئولان انجام شده، یک مقدار بدبینی را نسبت به نهاد‌های مختلف ایجاد کرده و منجر به این شده که مردم نسبت به عملکرد دستگاه‌ها سوال و انتقاد داشته باشند، لذا باید برکات و اقدامات حوزه وقف جلوی چشم مردم باشد تا نسبت به اجرای نیات خیرخواهانه واقفان امیدوار شوند.

وی افزود: در حال حاضر نسل کنونی چندان با وقف و آثار و برکات آن آشنا نیستند و نسبت به آن بی خبر هستند، باید جایگاه معنوی وقف برای اقشار مختلف مردم به ویژه نسل جوان معرفی شود، فرهنگ سازی و اطلاع رسانی عمومی در این حوزه یک ضرورت است تا مردم از فعالیت‌های بزرگ صورت‌گرفته در این حوزه آگاه شده و بتوانند الگوبرداری در این حوزه داشته باشند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از خبرگزاری بسیج قزوین، تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۹، کد خبر: ۹۳۰۸۵۷۰، basijnews.ir
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۵
0
0
تعیین تکلیف شدن حوزه وقف چرا تا الان روی زمین مونده بوده؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
0
0
مشكلات حوزه وقف رو كدوم ارگان در ايران حل ميكنه؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
0
0
هرچيث اين رسيدگي ها سريع تر باشه مردم راضي تر هستن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
0
0
اينكه در ايران جايگاه معنوي وقف در طي سال هاي اخير كاهش پيدا كرده شك نداشته باشيد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین