پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۴۶۷۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۳
در شورای برنامه‌ریزی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت، پس از بررسی آخرین تحولات سفرهای زیارتی به عراق و حج اعلام شد که عربستان هنوز خبری درباره حج نداده است.

شعار سال : در نشست شورای برنامه‌ریزی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت که با هدف بررسی آخرین اخبار و تحولات در خصوص امکان اعزام زائر به عتبات و حج آینده برگزار شد، اکبر رضایی ـ معاون حج و عمره ـ گفت: تا امروز وزارت حج عربستان هیچ‌گونه اطلاعیه و اخباری درباره حج نداده است و همچنان بی‌خبریم.

او افزود: سازمان حج و زیارت براساس وظایف ذاتی خود و با توجه به شرایط پیش ‌رو، در کمیته‌های کارشناسی مسائل اجرایی را به صورت تخصصی بررسی کرده است.

حجت‌الاسلام صحبت‌الله رحمانی ـ معاون عتبات سازمان حج و زیارت ـ نیز یادآور شد: پروتکل بهداشتی ویژه سفر به عتبات به طرف‌های ذی‌ربط در ایران و عراق اعلام شده است.

در ادامه حجت‌السلام و المسلمین عبدالفتاح نواب ـ نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت ـ تاکید کرد: رویکرد جذب زائر، زیارت آسان و ارزان محور قرار گیرد و با نظارت بیشتر بر فعالیت‌ها در این بخش طرح‌ها و فعالیت‌های جدید می‌تواند به خوبی انجام شود.

علی‌رضا رشیدیان ـ رییس سازمان حج و زیارت ـ نیز با بیان این‌که حوزه حج و زیارت پنجره‌ای برای تعامل و ارتباط میان کشورهای اسلامی است، گفت: این سازمان همچنان مسیر بازگشایی زیارت عتبات را پیگیری خواهد کرد.

او افزود: سازمان حج متولی موضوع زیارت است و امضای تفاهم‌نامه جدید با طرف عراقی در این حوزه درحال پیگیری است.

در این نشست نحوه آموزش زائران حج با توجه به ویروس کرونا و شرایط پیش ‌رو و چگونگی استفاده از امکانات فضای مجازی در این خصوص مطرح شد.

 

شعار سال ، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت عصر ایران ، تاریخ انتشار 7 بهمن 99 ، کد خبر : 767464 ، asriran.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
0
0
از اينكه اين ها اين همه به سلامتي مردم و جون اون ها ارزش و بها ميدن واقعا جاي حسرت براي ايران داره
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین