پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۳۰۷۰
تاریخ انتشار : ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۷
حجت الاسلام والمسلمین مؤمنی گفت: به منظور بهرمندی بیشتر مبلغان از مطالب سخنرانی‌های حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر رفیعی، این در نظر دارد این سخنرانی‌ها را در قالب کتاب و با نظارت مستقیم دکتر رفیعی منتشر کند.
شعار سال: به نقل از دفتر تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر مومنی از انتشار مطالب سخنرانی‌های حجت الاسلام والمسلمین رفیعی، در قالب کتاب خبر داد.

وی گفت: به منظور بهرمندی بیشتر مبلغان سراسر کشور از مطالب مجموعه سخنرانی‌های حجت الاسلام والمسلمین رفیعی، گروه تولید محتوا معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در نظر دارد این سخنرانی‌ها را در قالب کتاب و با نظارت مستقیم حجت الاسلام و المسلمین رفیعی منتشر نماید.

وی به ویژگی‌های محتوای سخنرانی‌های این خطیب توانا اشاره کرد و گفت: از دلایل انتشار مطالب سخنرانی ایشان می‌توان به اتقان، کاربردی بودن، منظم و دسته‌بندی شده مطالب ایشان اشاره کرد؛ به همین دلیل، مطالب ایشان برای تمام اقشار قابل استفاده است.

رئیس گروه تولید محتوا معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم بر لزوم ثبت و انتشار مطالب مورد نیاز جامعه اشاره و تصریح کرد: مطالب ناب و مورد نیاز برای استفاده عموم مردم و به خصوص مبلغان محترم سراسر کشور باید ماندگار شوند و یکی از راه‌های ثبت و ماندگاری مطالب سودمند، مکتوب و منتشر شدن آن است.

وی، مستند بودن محتوای تبلیغی را مهم برشمرد و افزود: بسیاری از کتاب‌های سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین رفیعی که منتشر شده است، متاسفانه مستند نیستند، اما در انتشار کتاب مذکور، مجموعه سخنرانی‌های ایشان توسط گروه تولید محتوا مستندسازی و ویرایش می‌شود و پس از نظارت حجت الاسلام رفیعی، منتشر خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین مؤمنی خاطرنشان کرد: اولین مجموعه سخنرانی‌های رفیعی با عنوان «رشد و تعالی از منظر قرآن و روایت» آماده چاپ است و به زودی منتشر خواهد شد؛ مبلغان محترم می‌توانند با مراجعه به سایت تولید محتوای فرهنگی این معاونت به نشانی https://tm.balagh.ir/‎ از زمان انتشار و نحوه خرید این اثر مطّلع شوند.

شعار سال؛ با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری کار ایران، تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۹، کد خبر: ۱۰۵۱۵۹۵، www.ilna.news
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین