پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۲۰۱۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۸
فرماندار زرین دشت از خسارت گسترده طوفان به نخلستان‌ها، تابلوهای سطح شهر و مزارع این شهرستان خبر داد.
شعار سال: ابراهیم خرم با اعلام نگرانی‌های مردم این شهرستان پس از وقوع این طوفان مهیب در زرین دشت افزود: این پدیده عصر امروز تمام نقاط شهرستان زرین دشت را درنوردید و خسارات سنگینی را در این شهرستان بر جای گذاشت.

وی با بیان اینکه سرعت وزش این طوفان هبوبی که بصورت گسترده تمام این شهرستان را فرا گرفته بود ۹۲ کیلومتر در ساعت بوده است، اظهار کرد: با وزش این طوفانی نزدیک به یک ساعت جریان برق منطقه قطع و باعث توقف خودروها در خیابان‌ها و محورهای مواصلاتی این شهرستان شده است.

خسارت گسترده طوفان «هبوبی» به زرین دشت/ تلفات جانی گزارش نشده است

رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان زرین دشت ابراز کرد: وزش این تندباد باعث نابودی بخش زیادی از نخلستان‌های این شهرستان شده است.

خرم تخریب دیوارهای اداری و منازل مسکونی مردم، مچاله شدن تابلوهای سر در ادارات، سقوط یک برج نوری در بخش ایزدخواست و تخریب شدید کولر اسپیلت های حسینه و مساجد این شهرستان و همچنین قطع شدن درختان نخل و خسارت‌های شدید به مزارع پنبه و باغات این شهرستان از جمله این خسارت‌ها است.

فرماندار زرین دشت میزان خسارت‌های وارده به این شهرستان را به میزان زیاد اعلام کرد و گفت: بدلیل گستردگی منطقه خسارت‌های وارده توسط کارشناسان در بخش‌های مختلف این شهرستان برآورد می‌شود.

شهرستان زرین دشت پیش از این نیز از طوفان و بارندگی‌های هفته گذشته خسارت سنگینی در حوزه کشاورزی و دامی را متحمل شده بود. بارش‌های سه ساعته شهرستان زرین دشت پس از وقوع طوفان ۲۵ میلیمتر گزارش شده است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از مهر، تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۴۰۰، کد خبر: ۵۲۶۴۷۵۷، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۸
0
0
جبران این خسارات در اثر این طوفان سخت است
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین