پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۶۴۸
تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۲
در چهل و هفتمین روز از فصل رنگ ها، بوشهری ها باران پاییزی را تجربه کردند، هرچند میزان آن قابل توجه نبود.
شعارسال: پیش از ظهر امروز دیلمی ها در شمال استان باران را تجربه کرده و ظهر نیز آسمان بوشهر و برخی مناطق مرکزی استان ابری و سپس بارانی شد.

البته سه شنبه شب گذشته بارندگی خفیفی در دیلم، گناوه، دشتستان و بوشهر رقم خورد و امروز دومین بارش پاییزی استان به حساب می آید.

کارشناس هواشناسی استان بوشهر به خلیج فارس می گوید: سامانه بارشی که از دیشب وارد شمال استان شد، بارندگی خفیف در مناطق شمالی و مرکزی استان مثل بوشهر در ظهر امروز رقم زد که میزان آن زیر یک میلیمتر برآورد می شود.

علیرضا بهادری ادامه داد: این سامانه از عصر امروز از استان خارج شده ولی ورزش باد که همراه آن بوده ادامه می یابد و طی دو روز آینده خلیج فارس را مواج می کند.

وی یادآور شد که دو فقره بارش پاییز امسال در استان بوشهر خصوصا مناطق شمالی و مرکزی قابل ملاحظه نبوده، طوری که نسبت به همین زمان در سال گذشته کاهش نشان می دهد.

بهادری البته پیش بینی کرد که براساس ارزیابی های پژوهشکده اقلیم شناسی کشور، به نظر می رسد بارش های عمده استان از آذرماه شروع خواهد شد و در ماههای دی و بهمن از وضعیت مطلوب تری برخوردار می شود.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی آیینه جم، تاریخ انتشار: دوشنبه 17 آبان 1395، کدخبر: 18974، www.ayenejam.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین