پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۶۵۹۵
تاریخ انتشار : ۰۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۴
بخش‌هایی از گفت‌وگوی دکتر مهدی فرمانیان با سوره، شب شانزدهم را می‌بیینید که اظهار می‌دارد، طالبان حب اهل بیت را خیلی شدید دارند. طالبان آمدند پنج سال افغانستان را گرفتند یک قبر را خراب نکردند. ادامه را در کلیپ ببینید و بشنوید.
شعار سال: طالبان حب اهل بیت را خیلی شدید دارند. طالبان آمدند پنج سال افغانستان را گرفتند یک قبر را خراب نکردند. اما در میان آن‌ها خط تفکیک میان اهل بیت و شیعیان است؛ و به این معنا نیست که طالبانی که حب اهل بیت دارند حب شیعیان را هم دارند.

بعضی از طالبان نگاهشان به شیعه معتدل‌تر است برخی نگاه تندتری دارند و قسمی دیگر نگاه تکفیری به شیعیان دارند. آن‌ها منتقد به شیعه هستند، اما قائل به قتل شیعه نیستند. قسمی دیگر از آن‌ها، اما قائل به کفر شیعیان هم هستند. اما قسم اول در بین آن‌ها بیشتر است.

انتقاد آن‌ها به این معناست که می‌گویند شیعه بدعت‌گذار و یک فرقه منحرف است؛ و ربطی به اهل بیت ندارد؛ و شیعه را تکفیر هم می‌کنند منتها تکفیر کلامی نه تکفیر فقهی.

تعداد بازدید : 6

پایگاه تحلیلی خبری شعار سال برگرفته از کانال تلگرامی سوره
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین