پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۸۸۴
تاریخ انتشار : ۲۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۳
مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: شاهد ساخت برخی بناها درساحل بوشهر هستیم که از نظر ایمنی وضعیت خطرناکی دارند و ۸۰ درصد هزینه ساخت را باید برای تخریب آن‌ها در نظر گرفت.
شعارسال: محمدمهدی بنچاری ظهر امروز در نشست ساماندهی سواحل استان بوشهر با اشاره به دستورالعمل مدیریت جامعه سواحل کشور که از سوی وزارت کشور ابلاغ شده است، اظهار داشت: با اجرای این دستورالعمل تداخل در انجام وظایف ما در حوزه سواحل ایجاد می‌شود.

وی بیان کرد: با وجود مسائل و مشکلاتی که در حوزه ساماندهی سواحل وجود دارد اما اگر قواعد کار را در حوزه کاری خود رعایت نکنیم دچار مشکل خواهیم شد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر بیان داشت: شاهد ساخت برخی بناها در ساحل بوشهر هستیم که از نظر ایمنی وضعیت خطرناکی دارند و ۸۰ درصد هزینه ساخت را باید برای تخریب آن‌ها در نظر گرفت.

بنچاری اضافه کرد: پیشنهادات مطرح شده در حوزه احداث پیست دوچرخه سواری باید با مطالعه کارشناسی مورد بررسی قرار گیرد ضمن اینکه پیشنهادات زیادی هم در این زمینه وجود دارد.

وی گفت: اداره کل بنادر و دریانوردی آمادگی دارد گروه کارشناسی ویژه برای احداث پیست دوچرخه سواری در ساحل بوشهر را در نظر بگیرد تا این طرح کارشناسی مورد مطالعه قرار بگیرد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبری مند، تاریخ انتشار: یکشنبه 16 آبان 1395، کدخبر: 37253 ، www.mond.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین