پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۷۶
تاریخ انتشار : ۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۳
حکم جالب قاضی بوشهری برای دو جوان که مرتکب تخلف محیط زیستی شدند، با استقبال دوستداران طبیعت روبه‌رو شده است.


شعارسال : مدیر کل حفاظت محیط زیست استان بوشهر گفت: قاضی دوستدار محیط زیست در این پرونده به جای صدور حکم زندان و جرائم مالی، حکمی محیط زیستی صادر کرد.

حسین دلشب افزود: این دو جوان که متهم به برداشت 20 کیلوگرم مرجان از سواحل بوشهر هستند، بنا به حکم امین اله ناصری قاضی پرونده به جای زندان و جریمه نقدی، باید به مدت سه ماه روزهای جمعه ساحل بوشهر را از میدان رئیسعلی دلواری تا گمرک، پاکسازی کنند.

وی افزود: این قاضی به استناد ماده 1 لایحه قانونی مجازات صید غیر مجاز از دریای خزر و خلیج فارس و همچنین تصویب نامه بهای پروانه شکار و صید و بهای جانوران وحشی و با هدف آگاهی این دو متخلف از مخرب بودن کارشان و آشنایی آنها با چگونگی حفاظت محیط زیست این حکم را صادر کرده است.
دلشب تاکید کرد: رای دادگاه با هماهنگی و نظارت کامل کلانتری شماره 12 بوشهر و ماموران اداره حفاظت محیط زیست اجرا می‌شود.

مدیر کل حفاظت محیط زیست استان بوشهر گفت: رئیس شعبه 104 کیفری بوشهر اداره حفاظت محیط زیست و کلانتری را موظف کرده هر هفته گزارش اقدامات صورت گرفته را به دادگاه ارائه کنند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از وب سایت جنوب ، تاریخ انتشار پنجشنبه 07 آبان 1394 ، کد مطلب : JN-173554 : www.jonoubnews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین