پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۲۶۳۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۰
نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی گفت: شروع دوباره سفر‌های گردشگری با در نظر گرفتن دستورالعمل‌های بهداشتی موضوع مهمی است که در دیدار با آقای ضرغامی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
شعار سال: محمدصالح جوکار به دیدار اخیر خود با عزت‌الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی اشاره و اظهار کرد: با توجه به ظرفیت‌های بسیار گسترده استان در حوزه تاریخی، بخش مهمی از این دیدار به بحث در ارتباط با این ظرفیت‌ها و راهکار‌های توسعه گردشگری استان اختصاص داشت.

در دیدار با وزیر گردشگری پیرامون ظرفیت‌ها و توانمندی‌های شهر جهانی یزد و بافت‌های تاریخی که یزد به عنوان قطب گردشگری از آن بهره‌مند است صحبت شد.

وی با تأکید بر اینکه لازم است سرمایه‌گذاری بیشتری در این حوزه صورت بگیرد گفت: با توجه به توضیحات و صحبت‌هایی که با آقای ضرغامی صورت گرفت، قول‌های خوبی از وزیر برای این موضوع گرفتیم.

رئیس مجمع نمایندگان استان یزد یکی دیگر از محور‌های این نشست را صحبت در حوزه برنامه‌ریزی برای شروع سفر‌های گردشگری دانست و عنوان کرد: شروع دوباره سفر‌های گردشگری با در نظر گرفتن دستورالعمل‌های بهداشتی موضوع مهمی است که در دیدار با آقای ضرغامی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

دعوت از آقای ضرغامی برای حضور در استان یزد و برنامه‌ریزی در حوزه گردشگری یکی دیگر از محور‌های این نشست بود.

دبیر فراکسیون گردشگری مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مشکلات و مسائلی که در حوزه بافت‌های میراثی در استان وجود دارد، گفت: راهکار‌های حل این مشکلات در نشست با وزیر مطرح و قول‌های مساعدی از سوی آقای ضرغامی برای حل این مشکلات داده شد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت پرسون، تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۰، کد خبر: ۳۶۵۸۳۱، purson.ir
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۷
0
0
با کمتر شدن آمار شیوع بیماری سفرها بیشتر میشن و با سرمایه گذاری درست میشه گردشگر بیشتری رو جذب کرد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین