پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۱۴۰۸
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۰
یحیی ابراهیمی، نماینده دلفان و سلسله اظهار داشت: در سالی که تَرسالی است، سیل ویرانگر باعث نابودی اراضی و مناطق مختلف می‌شود که ما در سال ۹۸ شاهد این اتفاق بودیم و بالغ بر ۱۰ هزار میلیارد ریال خسارت به استان ما وارد شد! در خشکسالی نیز مانند سال گذشته حدود شش میلیارد تومان خسارت داشتیم، تنها راه برون رفت از این وضع و مطالبه به حق مردم، بحث تخصیص آب و احداث سد‌های استان است که در‌تر سالی آب را ذخیره و جلوی سیل را بگیرد و در خشکسالی بتوان از این ذخایر استفاده کرد.
شعار سال: یحیی ابراهیمی، نماینده دلفان و سلسله اظهار داشت: در سالی که تَرسالی است، سیل ویرانگر باعث نابودی اراضی و مناطق مختلف می‌شود که ما در سال ۹۸ شاهد این اتفاق بودیم و بالغ بر ۱۰ هزار میلیارد ریال خسارت به استان ما وارد شد!

در خشکسالی نیز مانند سال گذشته حدود شش میلیارد تومان خسارت داشتیم، تنها راه برون رفت از این وضع و مطالبه به حق مردم، بحث تخصیص آب و احداث سد‌های استان است که در‌تر سالی آب را ذخیره و جلوی سیل را بگیرد و در خشکسالی بتوان از این ذخایر استفاده کرد.

موضوع سدسازی به‌عنوان یکی‌از مطالبات مردم در سفر ریاست‌جمهوری مطرح شد و پیگیر آن هستیم، ما نمایندگان اگر تنها یک کار برای مردم استان انجام دهیم، باید حق آبه را از مسئولان که حق مردم است بگیریم، چه در بحث حق آبه و چه در بحث ساختن سد‌های نیمه‌تمام و احداث سد‌های جدید، یعنی ما نباید به تکمیل سد‌های نیمه‌تمام قانع باشیم.

۶ بهمن ١۴٠٠

پایگاه تحلیلی خبری شعار سال برگرفته از کانال تلگرامی صدای لرستان
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین