پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۴۶۷۹
تاریخ انتشار : ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۱
نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از مشکلات ما در زیرساخت‌ها، زیرساخت جاده‌ای لرستان است.

شعار سال:محمد خدابخشی در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه لرستان اظهار کرد: یکی از مشکلات ما در زیرساخت‌ها، زیرساخت جاده‌ای است.

نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: از محل اعتبارات مدیریت بحران تعدادی ماشین‌آلات راهداری به استان لرستان اختصاص یافت که اگر این تحقق پیدا کند به کاهش خسارات کمک می‌کند که در آینده مردم به خاطر وقوع سیل و زلزله متحمل خواهند شد.

وی خاطرنشان کرد: مصوباتی که از سفر ریاست‌جمهور به شما ابلاغ‌شده همین مصوبات به‌طور کامل اجرا شود.
خدابخشی اضافه کرد: یکی از این مصوبات اختصاص ۸۰ میلیارد برای تکمیل پروژه‌های شهرداری استان و اختصاص ۲۰ میلیارد تسهیلات ارزان‌قیمت برای پارک ساحلی و کوهستانی استان است.

وی با اشاره به فرمانداری ویژه، افزود: الیگودرز با توجه به زیرساختی که دارد می‌تواند دو تا شهرستان دیگر را ایجاد کند و فرمانداری ویژه الیگودرز از مطالبات مردم و جز مصوبات سفر است.

نماینده مردم الیگودرز در مجلس بیان کرد: توزیع اعتبارات ارزش‌افزوده را در برنامه هفتم توسعه بازنگری می‌کنیم و پروژه‌هایی که در استان قرار است اجرا شود پیگیری شوند تا هرچه زودتر اجرا شود.
 
 
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری یافته، تاریخ انتشار: 17 اسفند 1400، کدخبر:38281 /www.yaftenews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین