پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۷۳۹۷
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۲
استاندار لرستان برنامه‌های سفر یک روزه رئیس جمهور و وزرا به استان را تشریح کرد و گفت:برنامه‌های سفر رئیس جمهور از ساعت هفت صبح شروع می‌شود و در اولین برنامه اول صبح استقبال از رئیس جمهور برگزار و بعد از مراسم استقبال در معیت رئیس جمهور، وزرا و اعضای کابینه بعضی از وزرا به شهرستان‌ها اعزام خواهند شد.

شعار سال: فرهاد زیویار ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه سفر رئیس جمهور و هئیت دولت فردا جمعه 19 آذر ماه انجام می شود اظهار داشت:برنامه های سفر رئیس جمهور از ساعت هفت صبح شروع می شود و در اولین برنامه اول صبح استقبال از رئیس جمهور برگزار و بعد از مراسم استقبال در معیت رئیس جمهور، وزرا و اعضای کابینه بعضی از وزرا به شهرستان ها اعزام خواهند شد.
 
وی با بیان اینکه وزیر صمت به شهرستان بروجرد، وزیر تعاون و ‌کار به شهرستان های دورود و ازنا اعزام می شود افزود:معاون رئیس جمهور به مناطق محروم شهرستان الیگودرز،وزیر جهاد کشاورزی به شهرستان سلسله و دلفان،وزیر ورزش و جوانان به شهرستان کوهدشت و رومشگان ،وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به شهرستان پلدختر و چند نفر از اعضای کابینه ازجمله وزیر نیرو در مرکز استان حضور دارند.
 
استاندار لرستان با تشریح برنامه های بعد از ظهر رئیس جمهور عنوان کرد:اقشار مختلف از جمله فرهنگیان،دانشگاهیان، صنعتگران،نیروهای جهادی و بسیجی ،حوزه های کشاورزی و همه بخش هایی که در استان حضور دارند با رئیس جمهور دیدار و برخی هم در این دیدار دیدگاههای خود را مطرح می کنند.
 
وی بیان کرد:بعد از دیدار با اقشار جلسه شورای اداری استان با حضور 170نفر از مدیران استانی،  اعضای کابینه و وزرا برگزار می شود و مرحله نهایی تصمیم گیری راجع به مطالبات استان انجام می شود.
 
زیویار گفت:در یک ماه گذشته در سلسله نشست هایی که در استان و تهران با حضور معاون اجرایی رئیس جمهور، معاونین و وزرا برگزار شده و جلسه نیمه نهایی هم با حضور معاون اول رئیس جمهور برگزار شد که تقریبا 70تا 80درصد چکش کاری های لازم به عمل آمده و ما نظر موافق را کسب کردیم و انشالله در جلسه نهایی شورای اداری است گام های نهایی برداشته می شود.
 
 رستم قاسمی وزیر مسکن و شهرسازی عصر امروز وارد خرم آباد می شود و انسیه خزعلی معاون زنان و خانواده رئیس جمهور نیز صبح امروز به شهرستان دلفان استان لرستان سفر کرده اند.
 
 
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم  ، تاریخ انتشار:  18 آذر  1400، کدخبر: 2622925، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین