پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۴۸۸۴
تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۷
وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در رامسر گفت: طرح جامع ساماندهی سواحل آزاد شده تهیه و به دولت ارائه شده است.
شعار سال: عزت الله ضرغامی در رامسر گفت: این وزارتخانه از سوی رئیس جمهور مامور شده برای ۶۰ متر حریم ساحلی آزاد شده برنامه گردشگری تهیه و ارائه کند.

به گفته او جلسات متعددی با وزرای جهادکشاورزی و راه و شهرسازی به این منظور برگزار و آیین نامه‌ای هم در حال تنظیم است که بعد از توافق سه وزارتخانه اعلام عمومی می‌شود تا افرادی که تمایل به سرمایه گذاری در سواحل آزاد شده دارند اقدام کنند.

مازندران با دارا بودن ۳۴۰ کیلومتر نوار ساحلی بیشترین سهم از سواحل جنوبی دریای خزر را دارد و این موضوع در کنار سفر‌های نوروزی و تابستانی میلیون‌ها مسافر بحث توسعه گردشگری در سواحل مازندران را بیشتر محصوص کرده است.

با آزاد سازی حریم ساحل و عقب نشینی دستگاه‌های دولتی تقریبا ۹۲ درصد سواحل مازندران آزاد است به همین دلیل ایجاد تاسیسات گردشگری و مناسب سازی سواحل آزاد شده برای بهره بهرداری همه مردم به عنوان دومین دستور کار دولت قرار است اجرایی شود.

به گفته ضرغامی نقاط مناسب برای سرمایه گذاری در سواحل برای توسعه گردشگری دریایی نیز مشخص شده است.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران گفت: برخی تاسیسات دریایی متعلق به شهرداری‌ها در نقاط ساحلی آزاد شده وجود دارد که پیشنهاد دادیم این تاسیسات در ساحل برای استفاده مردم باقی بمانند.

تعداد بازدید : 8
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۴۰۰، کد خبر: ۸۰۸۴۰۰۸/ yjc.ir
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین