پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۴۰۰۷
تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۸
نماینده مردم غرب استان گلستان با بیان اینکه هدف عمده نمایندگان استان موفقیت گلستان است یکی از مهمترین اهرم‌های موفقیت توسعه استان را در حرکت صحیح و موثر مدیران دانست.

شعار سال: رامین نورقلی‌پور در آئین معارفه سرپرست جدید دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان اظهار کرد: مجموعه نمایندگان استان با حساسیت زیاد کارهایی که در دستگاه‌های اجرایی استان انجام می‌شود را رصد می‌کنند، یکی از مهمترین اهرم‌های موفقیت توسعه استان حرکت صحیح و موثر مدیران استان است.

وی با اشاره به اینکه مجمع نمایندگان با تمام توان پشتیبان دانشگاه علوم پزشکی استان است، تصریح کرد: دیدگاه مجموعه ما این است که بتوانیم به صورت واحد در خدمت منافع استان، منافع حوزه‌های انتخابیه و منطقه باشیم، موفقیت در کارها در حوزه انتخابیه در گرو موفقیت دستگاه استانی می‌دانیم.

* آموزش، سلامت و روان یکی از پرچالش‌ترین عرصه‌ها است

نماینده مردم غرب استان گلستان افزود: قطعا دانشگاه علوم پزشکی استان و مجموعه تحت مدیریت این دانشگاه بزرگ یکی از تاثیرگذارترین مجموعه‌های آموزشی و اجرایی استان است.

نورقلی‌پور افزود: حدود 14 هزار نفر زیرپوشش پرسنل از موثرترین و پرچالش‌ترین دستگاه‌های استان هستند.

وی از ریاحی رئیس سابق دانشگاه علوم پزشکی استان در مدت مدیریتش به دلیل اقدامات خوبی که به سرانجام رسید قدردانی کرد و گفت: این دانشگاه به عنوان یک مجموعه آموزشی و خدماتی با یکی از اصلی‌ترین نیازهای مردم روبرو است، آموزش، سلامت و روان یکی از پرچالش‌ترین عرصه‌ها است.

*حوزه سلامت در گلستان نیازمند خدمات بزرگ است

نماینده مردم غرب استان گلستان گفت: رئیس سابق دانشگاه علوم پزشکی گلستان شخصی توانمند و بسیار باهوش هستند که جا دارد از طرف مجمع نمایندگان استان از ایشان تشکر کنم.

نورقلی‌پور گفت: تغییراتی که در رنکینک استان صورت گرفت مرهون تلاش‌های ریاحی و مجموعه همکارانشان است.

با اشاره به حضور فاضل بر مسند مدیریت جدید دانشگاه علوم پزشکی استان گفت: امروز شاهد مدیریت دیگری هستیم عبدالرضا فاضل یک پزشک حاذق است که امیدواریم در آینده خدمات بزرگی از ایشان را در استان شاهد باشیم.

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاري فارس، تاریخ انتشار: 5 دی 1395، کد مطلب: 13951005000796:www. farsnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین