پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۴۲۶۵
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۵
مدیرکل امور روستایی و شوراهای استان گلستان گفت: با بیش از ۴ میلیارد تومان اعتبار ۱۸۵ پروژه عمرانی در روستاهای استان گلستان اجرا می‌شود.

شعار سال: علی نصیبی در مراسم افتتاحیه مسابقات فوتسال جام فجر شوراها و دهیاری‌های بخش مرکزی شهرستان گنبدکاووس، در سالن ورزشی روستای زابل آباد اظهار داشت: شاهد برگزاری المپیاد ورزشی دهیاران با حضور 24 تیم هستیم.

اظهار داشت: اختتامیه این رقابت‌ها در دهه فجر است و این مسابقات با هدف حفظ روحیه و شادابی اجتماعی است، زیرا دغدغه مسئولان استانی روحیه شادابی و نشاط اجتماعی است.

مدیرکل امور روستایی و شوراهای استان گلستان تصریح کرد: با ابتکار شورای بخش و بخشداری مرکزی این مسابقات فوتسال برگزار می‌شود و امیدواریم این مسابقات آغازی باشد تا بتوانیم این مسابقات را در سطح استان و کشور در سایر رشته ها برگزار شود.

وی اظهار کرد: این مسابقات برای نخستین بار در سطح استان و کشور در 15 سال گذشته برگزار می‌شود و امیدواریم بتوانیم به صورت نظام‌مند،این مسابقات به صورت المپیاد بین شوراها و دهیاران برگزار شود.

مدیرکل امور روستایی و شوراهای استان گلستان افزود: در 2 هفته آینده بیش از 4 میلیارد تومان از اعتبارات بند " و" بودجه کشور به حساب واریز خواهد شد تا 185 پروژه عمرانی در روستاهای استان اجرا شود.

وی گفت: همچنین 15 دستگاه تجهیزات عمرانی و خدماتی برای دهیاری‌های استان در 2 هفته آینده قرار خواهد گرفت.

مدیرکل امور روستایی و شوراهای استان گلستان اظهار داشت: برای 4 روستای شاخص استانداری استان، هر استان یک میلیارد ریال برای پروژه‌ها در زمینه زیرساخت‌های گردشگری در نظر گرفته شده است.

نصیبی اظهار کرد: از 15 تا 18 دی ماه تولیدات، توانمندی‌ها و صنایع دستی هر شهر استان در قالب یک غرفه در نمایشگاه‌های بین المللی استان برپا می‌شود و تاانتهای سال نیز 40 جشنواره فرهنگ و اقتصاد در روستاها برگزار می‌شود.

معاون استاندار گلستان و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس هم در این مراسم گفت: این جشنواره فرهنگی ورزشی در حوزه روستایی با توجه به برنامه‌های دهه فجر و با هدف شور و نشاط و شادابی مجموعه روستایی و دهیاران، با هماهنگی شورای بخش و بخشداری بخش مرکزی در حال انجام است.

عبدالقدیر کریمی اظهار داشت: 24 تیم از 4 دهستان بخش مرکزی در این مسابقات شرکت کردند و امیدواریم با حضور و مشارکت همه روستاها، مسابقات فوتسال باشکوه برگزار شود.

وی تصریح کرد: در حوزه‌هایی مانند ورزش و سلامتی که کمترین هزینه را دارد و خروجی آن ایجاد نشاط و شادابی و زمینه سلامتی برای افراد ذینفع است، باید توجه شود.

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاري تسنیم، تاریخ انتشار: 11 دی 1395، کد مطلب: 1282161:www. tasnimnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین