پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۴۳۶۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۶
معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گیلان بیان کرد: احیای بافت بومی و کهن در راستای تقویت گردشگری روستایی از مزیت های اجرای طرح گردشگری اجتماع محور است.
شعار سال: حمید رضا آذرپور روز یکشنبه ساماندهی خانه مسافرها و رونق بوم گردی و طبیعت گردی را یکی از موضوعات مورد توجه در گردشگری روستایی و برنامه های اولویت دار این اداره کل ذکر و خاطرنشان کرد: طرح گردشگری روستایی اجتماع محور با شناسایی بیش از سه هزار و 400خانه روستایی در استان اجرا شده است.

وی اجرای طرح ساماندهی خانه مسافرها را موجب پیشگیری از آسیب های اجتماعی در حوزه گردشگری دانست و اظهار کرد: امروز، خانه مسافرها بعنوان کوچکترین واحد اقامتی رسمی شناخته می شوند که شناسایی و ساماندهی آنها می بایست بصورت قانونمند انجام شود.

آذرپور اجرای طرح ساماندهی خانه مسافرها را به لحاظ اسکان، امنیت و پیشگیری از آسیب های اجتماعی در حوزه گردشگری ضروری دانست.

وی با بیان اینکه امنیت یکی از مولفه های جذب گردشگر به استان گیلان است، نظارت در اجرای صحیح قانون از سوی صاحبان خانه مسافرها را مورد تاکید قرار داد.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان یادآور شد: نظارت و بازرسی از خانه مسافرها با همکاری اماکن نیروی انتظامی همچون گذشته ادامه خواهد داشت تا گردشگرانی که گیلان را به عنوان مقصد سفر خود انتخاب کرده اند، رضایت از سفر را با خود به ارمغان ببرند.

یک هزار و 724 واحد گردشگری با ظرفیت 26 هزار تخت در استان وجود دارد که یک هزار و 233 واحد از این مجموعه را خانه مسافرها تشکیل می دهند.

با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار: 12 دی 1395، کد مطلب: 82369844، www.irna.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۸
0
0
بالغ بر نیمی از روستاهای گیلان از پتانسیل تبدیل به روستای گردشگری برخوردارند
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین