پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۰۲۵۸
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۶
استاندار گلستان گفت: از سال ۹۲ تاکنون ۸ هزار و ۳۰۳ پروژه افتتاح و کلنگ‌زنی شده و برای ۶۵ هزار نفر اشتغالزایی شده است.
شعارسال: حسن صادقلو ظهر امروز در مراسم متمرکز پروژه‌های دهه فجر این شهرستان در دانشگاه آزاد اظهار داشت: همان‌گونه که در دین اسلام نیز آمده، جوهره حکومت اسلامی خدمت است و اصل خدمت باید صدق نیت و برای خدا باشد.

وی افزود: بسیاری از افراد خدمت بازی می‌کنند اما خدمت نمی‌کنند، انسان باید ایمان درونی داشته باشد که خدمت توفیق است نه منت و اگر چنین شود، عزت خواهد یافت.

وی افزود: همه دولت‌ها از بدو تشکیل انقلاب اسلامی خدمتکار بودند اما نقدهایی نیز وجود دارد و ما باید خدمات را اطلاع‌رسانی کنیم تا جلوی عدم ناکارآمدی جمهوری اسلامی گرفته شود.

استاندار گلستان اظهار داشت: از سال 92 تاکنون در دولت تدبیر و امید 8 هزار و 303 پروژه افتتاح و کلنگ‌زنی شده که 595 پروژه کلنگ‌زنی و بقیه افتتاح شده است.

وی تصریح کرد: برای این پروژه‌ها مبلغ 3500 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری شده و همه مدارک راستی‌آزمایی آن وجود دارد.

صادقلو اظهار کرد: بخشی از این پروژه‌ها باقی مانده که با تکمیل آن 5 هزار میلیارد تومان در استان در چند سال اخیر هزینه خواهد شد.

وی گفت: تعداد 65 هزار نفر اشتغالزایی شده که جدا از خدمات کمیته امداد، بهزیستی و سپاه است و روح کلی حرکت انقلاب واقعا در مسیر خدمات بوده و ما باید شاکر و قدردان باشیم و از خدمات نظام باید با صدای بلند و با قدرت دفاع کرد.

استاندار گلستان اظهار داشت؛ ما نمی گوییم مشکلات وجود ندارد و مشکلات را حل کردیم ولی به اندازه کافی مشکل سازی از طرف دشمنان داشتیم و در حد وسع مان به مردم خدمت کردیم گرچه این خدمات ناچیز است و حق مردم بیش از این میباشد.

وی گفت: خدمات خوبی در طول 38 سال نظام صورت گرفته، کار نگفته را نباید گفت اما کار انجام شده را باید اطلاع‌رسانی کرد زیرا گاهی دشمن در پی ناکارآمد کردن نظام در افکار مردم است.

صادقلو ادامه داد: شهرستان مینودشت ظرفیت گردشگری خوبی دارد و می‌تواند از همین کنار رودخانه که در مسیر است، یک زاینده‌رود ایجاد کند و طرح گردشگری خوبی در این منطقه اجرا کند.

استاندار گلستان درباره اجرای طرح سد نرماب افزود: قبل از دولت تدبیر و امید این سد با 26 درصد پیشرفت فیزیکی، راکد و غیرفعال شده بود که توانستیم با همکاری نماینده شهرستان به 70 درصد پیشرفت فیزیکی رسانده و با قدرت فعالیت خود را ادامه دهد که امیدواریم در سال 96 به بهره‌برداری برسد.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 20 بهمن 1395، کدخبر: 1322253 ،www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین