پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۵۱۲۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۷
صادرکنندگان برگزیده و نمونه استان گلستان در مراسمی با حضور رئیس اتاق بازرگانی ایران در گنبدکاووس معرفی شدند.

شعار سال: همایش تجلیل از صادرکنندگان برگزیده استان گلستان با حضور شافعی رئیس اتاق بازرگانی ایران، استاندار گلستان و دیگر مدیران استانی در دانشگاه شمس گنبدکاووس معرفی و تجلیل شدند.

در این مراسم محمود ابراهیمی از کارخانه گلستان صباح به عنوان صادر کننده ممتاز انتخاب شد که در مدت 5 سال اخیر 113 میلیون دلار صادرات داشته و 71 درصد با توجه به مشکلات اقتصادی رشد صادرات داشته است و کمربند ممتاز بودن صادر کننده به وی تعلق گرفت.

همچنین در بخش محصولات لبنی صنایع شیر فجر گنبدکاووس با مدیریت احمد ابراهیمی و شیر پاستوریزه گلستان با مدیریت مهدی پاکدل، در بخش صنایع غذایی شرکت گلستان عصاره با مدیریت مرتضی حسینی مقدم و محصولات گلچین قابوس با مدیریت خانم حسینی مقدم، در بخش فلزی شرکت توسعه ساختمانی و سازه فولادی ایستا با مدیریت امید شهیدی و شرکت فلزی و پیشساخته استر آباد با مدیریت سیدعلی موسوی خورشیدی و غیره به عنوان صادرکنندگان نمونه تجلیل شدند.

نماینده صادرکنندگان برگزیده در این جلسه گفت: باید بخش دولتی و بخش خصوصی دست به دست هم دهند تا مشکلات صادرات را مرتفع سازند و یکی از موارد حائز اهمیت در بخش صادرات، توجه و اهتمام ویژه به بخش دیپلماسی تجاری است.

شمالی اظهار داشت: باید کشورهای هدف را شناسایی کنیم و سفارتخانه‌های ایران در کشورهای دیگر باید پناهگاه و مامن صادر کننده باشد.

احمد ابراهیمی صادرکننده ممتاز استان گلستان هم گفت: اصلی‌ترین هدف رسیدن به قله پیشرفت, حمایت از صادر کننده غیرنفتی است و صادرات هر کشور توانمندی و پنانسیل آن کشور است و صادرات باید فرصت مغتنم برای ارزیابی توانمندی‌ها باشد.

وی تصریح کرد: با وجود تاکیدات مقام معظم رهبری بر ابلاغ اقتصاد مقاومتی متاسفانه هنوز تولید، کارآفرینی و صادرات با عوامل بازدارنده روبه‌رو است.

صادرکننده ممتاز استان گلستان اظهار داشت: تا زمانی که نگرش تغییر نیافته و تولید و پیشرفت در اولویت قرار نگیرد, صادرات متحول نخواهد شد.

ابراهیمی افزود: باید در روز گرامی داشت صادر کنندگان به اولویت محور رشد اقتصادی و صادرات توجه شود تا کشور از این بلای خانمانسوز نجات یابد.

وی بیان داشت: در سال اقتصاد مقاومتی باید فرصت را مغتنم شمرد و دولت خدمتگزار به همراه قوای دیگر با همکاری بخش خصوصی در رفع موانع تولید و به ویژه صادرات اقدام کنیم.

صادرکننده ممتاز استان گلستان اظهار داشت: برای گسترش و تولید ملی باید به به منشور اقتصاد مقاومتی و عمل به آن اهتمام ویژه داشت و پیشرفت و رشد و گسترش صادرات تابع رونق تولید ملی است که سبب برطرف کردن مشکلات صادرات خواهد شد.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ 17 دی 95 ، کد مطلب: 1289031: www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۵:۴۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۸
0
0
داستانی داره این صادر کنندگان نمونه و صادرات در ایرذان
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین