پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۳۸۹۲
تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۳
استاندار گلستان با بیان اینکه توسعه شهرستان ترکمن نقش ویژه‎ای در توسعه استان گلستان خواهد داشت، گفت: توسعه شهرستان ترکمن باید نقشه راه داشته باشد.

شعارسال: حسن صادقلو در جلسه شورای اداری شهرستان ترکمن که در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، بر ضرورت تبیین و تهیه نقشه راه تأکید و اظهار کرد: شورای اداری باید بر اساس طراحی و نقشه راه مشخصی مدیریت شود که باید شئون شورای اداری تبیین و نقشه راه آن مشخص شود.

وی با بیان اینکه واحد شدن روح سیاستها باید یکی از شئون شورای اداری باشد، گفت: حرکت دستگاههای موجود در یک شهرستان نباید به طور موازی و متقابل یکدیگر باشند، در واقع شورای اداری باید روح را در مجاری سیاست واحد کند تا اندام اجرایی در خطوط متقابل قرار نگیرند.

استاندار گلستان تبادل تجربیات را شأن دیگر جلسات شورای اداری دانست و افزود: قطعاً در مسیر راه، کارهای موفق و ناموفقی وجود دارد که تحلیل توفیق و عدم توفیق آن باید در جلسات شورای اداری بررسی و پیگیری شود تا تجربیات موفقیتها و یا عدم موفقیتها به ویژه روش و مدل آن باید مورد بررسی قرار گیرد.

صادقلو شئون دیگر شورای اداری را صلهرحم اداری عنوان کرد و یادآور شد: شورای اداری اصطکاک ایجاد شده بین دستگاهها را رفع کرده و قلوب را به هم نزدیک میکند زیرا این کنار هم جمع شدنها نباید صرفاً جسمی باشد.

وی با بیان اینکه واحد کردن نگاه از دیگر شئون شورای اداری است که این اختلافات در شورای اداری حل شود، ادامه داد: شئون شورای اداری باید مد نظر قرار گیرد.

استاندار گلستان با اشاره به ظرفیتهای شهرستان ترکمن، بیان کرد: شهرستان ترکمن از جمله شهرستانهای قابل توسعه است که میتواند نقش ویژهای در توسعه استان گلستان داشته باشد.

*توسعه شهرستان ترکمن باید نقشه راه داشته باشد/ صورت اعمال سیاستهای راه آهن در شهرستان ترکمن

صادقلو با تأکید بر اینکه توسعه شهرستان ترکمن باید نقشه راه داشته باشد، اضافه کرد: اهم و مهم مسائل شهرستان در دل نقشه راه گنجانده شود و برای توسعه، شهرستان ترکمن را در مسیر نقشه راه قرار دهیم.

وی یکی از نکات مهم و مشکل آفرین در شهرستان ترکمن را راهآهن دانست و اذعان کرد: سیاستهای راه آهن به عنوان مبنای توسعه شهرستان باید اعمال شود از طرفی مشکلات ایجاد شده برای مردم نیز باید رفع شود، از این رو با توجه به رعایت حق مردم و الزامی بودن حضور راه آهن باید یک راه حل برای این مشکل در نظر گرفته شود و با مساعدت و مشارکت دوجانبه این مشکل برطرف شود.

استاندار گلستان با اشاره به راه آهن شهرستان ترکمن، اظهار کرد: اطراف راه آهن شهرستان ترکمن بسیار کثیف است که این مسأله از جاذبه آن میکاهد که این مشکل باید برطرف شود.

صادقلو در خصوص مشکلات مطرح شده در خصوص راهآهن و احداث پل شهرستان ترکمن، توضیح داد: آزادسازی املاک به شهرداری و کارهای مطالعاتی بر عهده استانداری سپرده شود و 60 درصد از اقدامات اجرایی و منابع مالی بر عهده راه آهن باشد.

وی در بخش دیگر از سخنانش با بیان اینکه جوهره عالم خدمت است، عرصه خدمت را یک توفیق دانست و یادآور شد: خدمت یک توفیق است که با منت نهادن حتی کار خوب اجر آن ضایع میشود، از طرفی خدمت باید برای رضای خداوند و همراه با صدق نیت باشد.

استاندار بیان کرد: قیممآبی کردن در ادارات حاکی از آن است که الفبای کارمندی در ادارات را درک نکردیم.

صادقلو افزود: در صورتی که مدیران در قیممآبی نکردن با مردم با یکدیگر همدل شوند زیرساخت روحی مدیریت را به دست خواهند آورد که در این صورت مشکلات و گرفتاریهای کاری مدیران قابل حل است.

*یاد کردن رهبری از اقدامات شهیده نازقلیچی شأن بزرگی برای گلستان است

وی با اشاره به فرماندار سابق ترکمن شهید مرجان نازقلیچی، مطرح کرد: اقدامات و حرکت این بانوی شهیده به جایی رسیده که مقام معظم رهبری از ایشان یاد کردند که این مسأله شأن بزرگی برای استان گلستان است.

استاندار گلستان با اشاره به دیدار ستاد اجلاسیه 4 هزار شهید گلستان با مقام معظم رهبری، خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری در این دیدار یکی از مدلهای همگرایی در حیطه عمل و تجربه که قابل مدل شدن در سطح بینالملل است را استان گلستان دانستند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 7دی1395، کدخبر: 13951007001239: www.farsnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین