پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۵۲۸۰
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۳
خدایی با بیان اینکه تماس ها و پیگیری های بخشداری در خصوص ورود کامیون ها به حبیب آباد همچنان ادامه دارد، یادآور شد: بدیهی است که اقدام انفرادی هر کدام از شهرها به لحاظ تامین نیرو و امکانات منطقی نبوده و در صورتی که شهرداری های بخش عزم جدی به اجرای این کار مهم داشته باشند بخشداری حبیب آباد نهایت تلاش خود را برای انجام هماهنگی لازم معمول خواهد کرد.

شعار سال: تخریب حمام قدیمی شهر حبیب آباد و ورود وسایل نقلیه سنگین (کامیون ها) به داخل شهر حبیب آباد، موضوعاتی بود که در این پایگاه خبری منتشر و به آن ها پرداخته شد.

سعید خدایی بخشدار بخش حبیب آباددر واکنش به انتشار این اخبار در خصوص موضوع حمام حبیب آباد، اظهار کرد: در جلسه انجمن میراث فرهنگی بخش حبیب آباد به این موضوع پرداخته و مشکلات و موانع بررسی شد.
وی افزود: در رابطه با بازسازی و نوسازی حمام قدیمی حبیب آباد معین الدینی شهردار حبیب آباد و فصیحی رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان و همچنین اعضای شورای شهر قول پیگیری و مساعدت دادند.

خدایی در رابطه با معضل ورود و پارک کامیون ها به داخل شهر حبیب آباد نیز عنوان کرد:بخشداری حداقل طی یک سال و نیم گذشته به صورت جدی پیگیر حل این موضوع بوده است که بر اساس درخواست شورای شهر حبیب آباد، چندین جلسه در بخشداری با حضور شهرداران و شوراهای اسلامی شهرهای بخش و مدیر راهور وقت شهرستان برگزار شده است.

بخشدار حبیب آباد ادامه داد: مدیر راهور شهرستان در این جلسات مطرح کرد که در صورت تامین مکان و خودرو حاضریم کادر مورد نیاز را تامین کنیم، نظر بخشداری هم کاملا مثبت و البته استقرار در مرکز بخش و با مشارکت هر سه شهرداری بود.

وی افزود: حتی در مصوبات نحوه و میزان مشارکت شهرداری ها به منظور خرید خودرو و همچنین تامین مکان هم در حبیب آباد مشخص و مقرر شد پس از فراهم شدن این شرایط راهور بخش تشکیل شده و به مسائل ترافیکی رسیدگی شود و در جلسه همه اعضا موافقت خود را در این خصوص اعلام کرده و قول پیگیری عاجل دادند و قرار شد سهم هر شهر در خرید خودرو توسط شورای آن شهر تصویب شده و شهرداری های کمشچه و شاپور آباد هم سهم خود را به شهرداری حبیب آباد دهند تا خودرو خریداری شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: بعد از گذشت چند ماه و تماس های مکرر و مکاتبات پی در پی از طرف بخشداری، شهرداری حبیب آباد و شاپور آباد سهم خود را آماده کردند ولی پیگیری ها برای دریافت سهم کمشچه جواب نداد و همکاراندر کمشچه اعلام کردند که با مصوبه شورای شهر کمشچه در کمیته انطباق به دلیل منع قانونی مخالفت شده است و در نهایت از ادامه کار انصراف دادند.

خدایی با بیان اینکه تماس ها و پیگیری های بخشداری در این خصوص همچنان ادامه دارد، یادآور شد: بدیهی است که اقدام انفرادی هر کدام از شهرها به لحاظ تامین نیرو و امکانات منطقی نبوده و در صورتی کهشهرداری های بخش عزم جدی به اجرای این کار مهم داشته باشند بخشداری حبیب آباد نهایت تلاش خود را برای انجام هماهنگی لازم معمول خواهد کرد.

بخشدار حبیب آباد عنوان کرد: بدیهی است علیرغم این موضوعات بخشداری اقدام به انعکاس درخواست های مردمی به مدیر راهور شهرستان و همچنین طرح چند باره موضوع در شورای ترافیک شهرستان کرده است که مدیر راهور و پلیس راه اصفهان کاشان در حد بضاعت در شهرهای بخش حبیب آباد نیز اعمال قانون کرده اند.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته پایگاه از خبری تحلیلی چشم برخوار، تاریخ 18 دی 95 ، کد مطلب: 119027: www.cheshmeborkhar.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین