پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۶۵۸۳
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۰۰:۴۰
در پی برگزاری آئین های بزرگداشت ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی در شهر کرمان خانواده آیت الله هاشمی از مردم این شهر قدردانی کردند.

شعارسال: خانواده مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی طی پیامی مراتب قدردانی خود را از مردم قدرشناس استان کرمان که در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره آیت الله هاشمی رفسنجانی شرکت کردند، ابراز داشتند.

متن این پیام به شرح زیر است:

مردم قدرشناس کرمان؛

اگر چه داغ فقدان فرزند محبوب کرمان و ایران بغایت سنگین است اما صحنه‌های باشکوهی که شما ملت رشید و سرافراز کرمان در تکریم وتعزیت این ابتلا آفریدید، به همگان نشان داد که مردان بزرگ از دل مردمانی بزرگ برمی‌خیزند .زبان قاصر است در توصیف حماسه ماندگاری که مردم با وفا و قدرشناس کرمان در یادبود آیت الله هاشمی رفسنجانی آفریدند .

شیرمردان وشیرزنان کرمانی نشان دادند که به حق هاشمی دریادل فرزند این ملت کویرنشین بود.

داغ جانسوز پدر در سینه ماست اما هاشمی تنها پدر ما نبود ، پدر همه مردان و زنان وکودکانی بود که این روزها در وطنش مویه سردادند و در وداع با او خروشیدند .

هاشمی در قلب شما مردم زنده خواهد بود، زنده تر از دیروز، چرا که او همیشه برای شما مردم زیست، فرزندش را مانند فرزندان مردم می‌دانست چه در دوران دفاع مقدس و حضور در جبهه‌ها و چه در مقاطع سخت پس از آن و شما نشان دادید که هاشمی را چون پدر خود می‌دانید پدری دلسوز و نگران سربلندی و سرافرازی مردم پرافتخار ایران .

سپاس و قدردانی خود را از شما مردم شریف کرمان، بویژه اهالی قدرشناس رفسنجان، علما وائمه جمعه، نمایندگان مجلس ، استاندار و فرمانداران و همه مسئولان ،نخبگان و گروه‌ها همچون اقلیت‌های مذهبی، اهالی سیستان و اهل تسنن که در این ضایعه غیرقابل جبران همدردی وهمراهی خود را با وحدت و همدلی هرچه تماتر ابراز کردند، اعلام می‌داریم .

جسم آیت الله هاشمی اگرچه در میان ما نیست اما آرمان‌ها و اهداف و راهش پیش روی ماست، راهی که امروز پررهروتر از همیشه است .

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار: 26دی1395، کدخبر: 448174: www.ilna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین