پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۷۰۸۲
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۰
مجتمع دامداری وزیر آباد با هدف تجمیع دامداری ها در یک محل و رفع مشکلات وجود دامداری ها در سطح شهرستان آباده و با قدمت ۵ سال توسط نماینده مردم آباده بوانات وخرمبید افتتاح گردید.

شعار سال: طی بازدید رحیم زارع نماینده، نورالله زاده مدیر عامل صندوق کارآفرینی امید کشور و لطیفی مدیر صندوق کار آفرینی امید استان فارس و هئیت همراه از مجتمع دامداری وزیر آباده ، دکتر رحیم زارع قول پرداخت وام، به ۱۱مجتمع دامداری وزیر آباد را داد و در اظهار داشت؛ ۴میلیارد تومان هم برای پروژه های جدید اختصاص داده ایم. در ادامه این بازدید دکتر نورالله زاده مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید کشور عنوان کرد: مجتمع دامداری با همت خود مردم به اینجا رسیده که الحق در این خصوص در آباده به شعار اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل مقام معظم رهبری جامه ی عمل پوشانده شده است. وی در ادامه اظهار داشت: امیدواریم با حمایت مالی که در آینده از این مجتمع می شود بتوانیم تا حدودی مشکلات این قشر را مرتفع کنیم، خصوصا در بحث فرآوری محصول وصنایع تبدیلی (با توجه به خشکسالی های اخیر) بتوانیم ارزش افزوده بیشتری را نصیب منطقه کنیم. وی در پایان خاطر نشان کرد:امیدواریم که با اختصاص دادن این اعتبارات بتوانیم به توسعه ظرفیت های کسب وکار در این شهرستان کمکی شایان و در خور این قشر زحمت کش باشد.











با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری نفیر، تاریخ 17 دی 95، کد مطلب: 5446: www.nafirnews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین