پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۷۳۰۹
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۲
استاندار مازندران با اشاره به تکمیل بخش عمده‌ای از پروژه‌های نیمه تمام عمرانی استان از طریق اعتبارات فرابورس گفت: ادارات استان مازندران نسبت به تنظیم اسناد خزانه در فرابورس اقدام کنند.

شعارسال: ربیع فلاح جلودار پیش از ظهر امروز در ششمین جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه مازندران در استانداری اظهار داشت: نیازهای مردم در پروژه‌های فرمانداری‌ها اولویت‌بندی شود.

وی افزود: بسیاری از پروژه‌ها از طریق اسناد خزانه می‌تواند در محک بهره‌برداری قرار گیرد.

استاندار مازندران نیز با اشاره به اینکه ادارات نسبت به جذب و تخصیص اوراق فرابورس برای پرداخت بدهی‌های خود به پیمانکاران اقدام کنند افزود: در صورت عدم تخصیص این اعتبارات از سوی ادارات این اعتبارات در استان‌های دیگر جذب خواهد شد.

وی با بیان اینکه تمامی ادارات استان که اسناد خزانه خود را تا پایان امروز ارائه ندهند این اسناد صرف سایر ادارات که ارائه 100 درصدی دارند خواهد شد گفت: باید پاسخگوی دولت در حوزه اسناد فرابورس باید باشیم.

علی محمد شاعری رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس نیز با تسلیت شهادت آتش نشانان در حادثه پلاسکو افزود: در آستانه دهه فجر مردم انتظار لمس ثمرات فعالیت عمرانی در یکسال را دارند.

علی اسماعیلی نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی نیز اظهار داشت: پیمانکاران فراوانی داریم که برای دریافت اسناد خزانه به ما مراجعه می‌کنند که باید تخصیص به این افراد با سرعت بیشتری انجام شود.

*تسریع در تکمیل راه‌های غرب مازندران

حسن خیریان پور معاون استاندار مازندران نیز با بیان اینکه بخش عمده اعتبارات تعمیر و تجهیز استانداری مربوط به فرمانداری‌ها است افزود: اسناد خزانه نباید در بخش تجهیز ادارات هزینه شود چون مقرون به صرفه به دولت نیست.

وی با بیان اینکه پروژه کنار گذر غرب استان کارکرد بین المللی دارد گفت: مردم و مسافران ساعت‌ها در آن منطقه برای ترافیک معطل می‌شوند و با پیگیری‌های استاندار مازندران به نتیجه رسیده است.

نوربخش رئیس سازمان برنامه و بودجه مازندران نیز در این نشست گفت: هزار و 70 میلیارد تومان میزان اعتبار ابلاغی استان در سال 95 بوده که 40 درصد این اعتبارات تخصیص یافته است.

وی افزود: 44 درصد پروژه‌های ملی استانی شده سال 95 تخصیص شده است و مصوبات سفر دولت در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان نیز ابلاغ شده است.

نوربخش با اشاره به اینکه 36 میلیارد تومان از اعتبارات ابلاغی امسال برای حقوق کارکنان دولتی و مابقی در قالب اسناد خزانه هزینه شده است، تصریح کرد: دستگاههای اجرایی استان نسبت به تخصیص بیشتر اعتبارات اسناد خزانه تحویل فرابورس اقدام کنند.

وی با بیان اینکه امروز آخرین فرصت برای ارائه اسناد خود به خزانه اسلامی است، افزود: تخصیص دو درصد اعتبارات نفت کامل بوده و ادارات باید این اعتبارات را در جای خود هزینه کنند.

رئیس سازمان برنامه و بودجه مازندران با اشاره به اینکه 113 میلیارد تومان از اسناد خزانه جهت ارائه به فرابورس انجام شده است، گفت: پیمانکاران باید واجد شرایط دریافت اسناد خزانه در فرابورس باشند تا پس از تخصیص نسبت به جذب اعتبارات اقدام کنند.

موسی قاسم بیشه، مدیرکل اقتصادی و دارایی مازندران با اشاره به اینکه هر دستگاهی که اسناد خود را ارائه دهد بلافاصله در فرابورس می‌رود افزود: 113 میلیارد تومان رقم تخصیص اعتبارات استان در فرابورس است و از ادارات می‌خواهیم جهت تسریع در تکمیل پروژه‌ها، اسناد را به فرابورس ارائه دهند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار خبر 2 بهمن 1395، کدمطلب: 1302972 ،www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین