پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۷۹۸
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۷:۵۱
عملیات ساخت هتل پنج ستاره ۲۵ طبقه روز چهارشنبه همزمان با دهه فجر در آئینی با حضور استاندار مازندران در منطقه ساحلی کهنه سرای نوشهر آغاز شد.
شعار سال: استاندار مازندران در این آئین گفت : با شکل گیری دولت یازدهم امنیت خوبی برای سرمایه گذاران با هدف سرمایه گذاری در تمامی استان های کشور بویژه این استان فراهم شده است.

ربیع فلاح افزود : در زمان حاضر باید با بهره گیری از همه توان در جهت حل مشکلات مردم در بخش های مختلف بویژه معیشتی و رفاهی مردم تلاش کنیم و یکی از راهکارهای اساسی موفقیت دراین بخش حمایت از سرمایه گذاران است.

وی اظهارداشت : عدم حمایت از سرمایه گذران تحت هیچ شرایطی در این استان پذیرفتنی نیست و از مدیران ارشد استان تا مسئولان سطوح پایین تر باید همراهی ، هم افزایی و همکاری لازم را با سرمایه گذارانی که قصد سرمایه گذاری به منظور بهبود فضای کسب و کار و رونق اقتصادی را دارند ، داشته باشند.

استاندارمازندران نوشهر را جزو یکی از شهرستان های بی نظیر از لحاظ برخورداری از زیرساخت های در بخش های مختلف بویژه ادارات کل بنادر و دریانوردی ، گمرکات و نیز ظرفیت های گردشگری ، صنعتی و کشاورزی دانست و از فرماندار این شهرستان نیز به خاطر حمایت از جذب سرمایه گذار برای ساخت این هتل قدردانی کرد.

فرماندار نوشهر نیز گفت : امروز همگرایی خوبی در میان مسئولان با هدف رفع موانع تولید و حمایت از سرمایه گذاران دراین شهرستان وجود دارد .

علی شادمان افزود : در شرایط موجود آمادگی لازم برای استقبال از سرمایه گذاران در این منطقه وجود دارد و تنها راه برون رفت از مشکلات و حل معضل بیکاری در این منطقه حمایت از بخش های خصوصی است.

وی میزان اعتبار پیش بینی شده برای ساخت هتل پنج ستاره آراز را بیش از سه هزار میلیارد ریال اعلام کرد و گفت : این طرح در زمینی به گستره بیش از پنجاه هزار متر مربع با زیربنای حدود ۹۱ هزارمتر مربع در ۲۵ طبقه در این شهرستان ساخته خواهد شد.

فرماندار نوشهر ، برخورداری از ۴۵۰ اتاق اقامتی ، ۵۷ باب سوئیت ، تالار ، سالن های همایش ، رستوران ، فضاهای ورزشی مجزا برای بانوان وآقایان و پت هلی کوپتر را از دیگر مشخصات این طرح معرفی و اعلام کرد که این طرح باید به مدت حدود چهارسال به بهره برداری برسد.

شادمان افزود : این هتل جزو هتل های زنجیره ای و دارای شعبه های مختلف در چند شهر بزرگ کشوربوده و از اهمیت خاصی برخورداراست.

نوشهر با جمعیتی دست کم ۱۲۳ هزار نفر جزو یکی از شهرستان های گردشگری غرب مازندران است.

با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از پایگاه خبری تحلیلی مازند خبر، تاریخ انتشار: 22 بهمن 1394، کد مطلب: - www.mazandkhabar.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین