پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۷۸۸۴
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۵
٢٠ ساله شد پروژه‌ای که دولت هفتم کلنگ آن را سال ٧٤ به زمین زد و حالا بعد از بیست سال باز هم مسئولین وعده های خود را هر ساله برای افتتاح تمدید می کنند و آخرین وعده را مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمان داده است و شنا کردن در آن را منوط به رسیدن بهار ٩٥ می داند.
شعارسال: محمود محمودی‌نیا مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمان در سفر یک روزه خود به شهرستان بردسیر کفته است : این استخر تا به امروز ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و ان شااله در ابتدای سال ۹۵ افتتاح می گردد.

استخر شنای بردسیر تا قبل از این و در دولت هفتم ، مبلغ ۷۰ میلیون ریال اعتبار در ابتدای زمان آغاز عملیات اجرایی جذب کرده و ۱۵ درصد پیشرفت فیزیکی شامل اجرای فونداسیون و اسکلت فلزی غیر‌مقاوم داشته است.

اسکلت فلزی غیر مقاوم که در گذشته در این محل نصب شده بود، به علت مشکلات فنی برداشته شده و اسکلت جدید باید محکم‌تر از قبل ساخته می شد .

کار احداث جدید استخر شنای بردسیر با اختصاص اعتبار ۴ میلیاردی از محل اعتبارات سفرهای ریاست جمهوری دولت دهم بعد از ۱۵ سال از سر گرفته شده بود و به گفته استاندار پیشین کرمان این استخر قرار بود تا پایان تیرماه ۹۱ به بهره‌برداری برسد.

اما این پروژه بعد از ۱۵سال راکد ماندن بعد از ساخت چند ساله به دلیل کمبود اعتبار به حالت راکدرفته بوداین پروژه اکنون ۲۰ ساله شده است کهمحمود محمودی‌نیا مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمان در سفر خود به بردسیر افتتاح آن ار ابتدای سال ۹۵ اعلام کرده است .

پیش از این نیز هادی ارشادی معاون فنی و اجرایی اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان در همین زمینه گفته بود با اشاره به اینکه عملیات اجرایی این پروژه در سال ۹۳ به اداره کل راه و شهرسازی واگذار شده است، اظهار کرد: در حال حاضر اعتبار تخصیص‌ یافته برای این پروژه در زمینه اجرای سقف آن هزینه شده‌است تا از تخریب ساختمان توسط عوامل طبیعی جلوگیری شود.

معاون فنی و اجرایی اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان با بیان اینکه برای اتمام این پروژه حدود یک و نیم میلیارد ریال اعتبار نیاز است، گفته بود در صورت تامین اعتبار، این پروژه در مدت شش ماه به بهره‌برداری می‌رسد.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از شبکه اطلاع رسانی راه دانا، تاریخ انتشار: 24 شهریور 1394، کدخبر: 441772 ، www.dana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین