پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۸۰۵۳
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۷
بعد از باجه شدن بانک انصار و بانک تجارت طی این چند ماهه این بار نوبت جمع شدن خودپرداز بانک تجارت رسید.

شعار سال: تعدیل در بانکها و تبدیل شدن شعبه های کم درآمد برنامه ایست که در سطح کلان کشور سبب شده تا شهرستانهای کوچکتر نیز اول از همه شامل چنین طرح هایی شده و سبب شده که مردم شهرستانهای کوچک از برخی خدمات منع شوند.

چندی پیش بانک انصار شهرستان بوانات را به قول شنیده ها بدلیل زیان ده بودن به باجه تبدیل شد و از این پس بصورت باجه ای زیر نظر شعبه شهرستان خرمبید فعالیت می کند و سبب نگرانی مردم شهرستان شد.

اندکی بعد نوبت به بانک تجارت رسید که این هم بنا به قولی به جهت زیان ده بودن تبدیل به باجه شد و زیر نظر شعبه شهرستان خرمبید فعالیت می کند و طی چند روز گذشته نیز باجه خودپرداز بانک تجارت را باز کرده و می خواهند انتقال دهند که این مهم نیز از طرف مردم طرد شده و موجبات نگرانی مردم را بوجود آورده است و شنیده ها حاکی از این است که بدلیل کمی تراکنش و کمی درآمد این خودپرداز جمع شده است.

این دو مورد از کوچک شدن شهرستان بوانات از تازه ها بود و اگر کمی دورتر را هم بنگریم خواهیم دید که طی سالیان قبل نیز قسمت های زیادی از این شهرستان پهناور و دارای پیشینه تاریخی چند هزار ساله به شهرستانهای مجاور و حتی استان یزد پیوسته است.

دو سه سال است که استان یزد نیز از قسمت شمالی شهرستان بوانات با تغییر دادن مرز و جاده چغندری که در قدیم مرز استان و شهرستان با استان یزد بود را تغییر داده اند و وارد خاک شهرستان بوانات شده اند و در منطقه برده شیراز تا نزدیکی قنات و قلعه برده شیراز رسیده اند تا شاید روزی این اثر ماندگار تاریخی را نیز به استان یزد ملحق کنند.

اینها نشان از این دارد که برنامه جزیره ای شدن شهرستان بوانات ادامه دارد و در حالیست که شهرستانهای اطراف و کشور ما بدنبال پیشرفت در زمینه های مختلف هستند اما بوانات هر روز کوچکتر و کوچکتر می شود.

مسئولین محترم لطفا پیگیری شود.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه تحلیلی خبری حرف رسا، تاریخ 9 دی 95 ، کد مطلب: 2161: www.harferasa.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین