پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۸۱۲۴
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۱
استاندار کرمان بر قانون‌مداری، اخلاق‌مداری، نظم و دقت در جهت شناسایی اتباع و مهاجران خارجی غیرمجاز استان تأکید کرد.

شعار سال: علی‌رضا رزم‌حسینی به اتفاق اعضای شورای تامین استان کرمان از روند اجرای پروژه در حال احداث اداره‌کل اتباع و مهاجران خارجی استان کرمان بازدید کرد.

عملیات اجرایی این پروژه با دو هزار مترمربع زیربنا، از شهریور سال گذشته آغاز شده و با بیش از 70 درصد پیش‌رفت، خرداد سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

تاکنون برای اجرای این پروژه، بیش از 20 میلیارد ریال هزینه و برای پایان پروژه، هزینه‌ای بالغ بر 15 میلیارد ریال برآورد شده.

این ساختمان به‌عنوان بخش اداری و مرکز ارائه‌ی خدمت به اتباع خارجی مستقر در کرمان، در حال ساخت است.

در ادامه، استاندار کرمان به اتفاق اعضای شورای تامین استان از اردوگاه مراقبتی شهید علی ماهانی، به‌عنوان تنها مرکز جمع‌آوری و طرد اتباع غیرمجاز در استان، در زمینی به مساحت 6 هکتار و با ظرفیت پذیرش هزار نفر در شبانه‌روز بازدید کرد و وضعیت فعلی این اردوگاه را مورد بررسی قرار داد.

رزم‌حسینی سپس ضمن بازدید از قرنطینه و گفت‌وگو با اتباع و مهاجران خارجی غیرمجازِ دستگیر شده، از خدمات ارائه‌شده‌توسط اداره‌کل اتباع و مهاجرین استانداری کرمان در اردوگاه مراقبتی شهید علی ماهانی ابزار رضایت کرد.

وی با تاکید بر قانون‌مداری، اخلاق‌مداری، نظم و دقت در جهت شناسایی اتباع و مهاجران خارجی غیرمجاز استان، از تلاش‌های بی‌وقفه و شبانه‌روزی پرسنل و کارکنان اردوگاه مراقبتی شهید علی ماهانی غیرمجاز قدردانی کرد.

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری کرمان شهر، تاریخ انتشار: 4 بهمن 1395، کد مطلب: 951131:www. kerna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین