پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۸۲۴۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۵
صبح امروز طی مراسمی با حضور فرماندار رفسنجان دبیرستان پسرانه فرهنگ به نام آیت الله هاشمی رفسنجانی نامگذاری شد

شعار سال: حمید ملانوری در مراسم نامگذاری مدرسه ایت الله هاشمی رفسنجانی در زادگاهش رفسنجان اظهار داشت :خیلی از شما در مطالعات به شخصیت ایت الله هاشمی پی برده اید و از کارها و خدمات ارزشمند ایشان اگاهی دارید اما شخصیت ارزشمندی چون ایشان شخصیتی نیست که بتوان با این چند جلسه و برنامه شناخت .

وی افزود :هر روز با زوایای جدیدی از شخصیتهای این انسان ها اشنا می شویم خیلی از شحصیتها در دوره های متختلف تاثیرات عمیقی بر جامعه گذاشتند و هنوز هم به معنای واقعی شناخته نشدند .قطعا در اینده نسل شما و ایندگان بیشتر با شخصیت انها اشنا می شویم .

فرماندار بیان داشت :ما همه دنبال پیشرفت هستیم باید حضور اجتماعی فعال داشته باشیم ، لازمه اصلی کار این است که هدفی روشن داشته باشیم .

وی تصریح کرد :جایگاه واقعی در گرو هدف است مخصوصا برای شما دانش اموزان ؛مسیر باید روشن و شفاف باشد .عصر ارتباطات است سرعت ،امروز مهم است مسیری برای هدف باید سهل الوصول باشد .

فرماندار گفت :برای رسیدن به هدف درست باید الگوی مناسب داشته باشیم تا به هدف برسیم هیچ الگویی بهتر از شخصیتهای ارزشمند چون هاشمیان و افراد مانند ایشان نیست .

وی افزود :نامگذاری مدرسه شما به نام ایشان الگوی مناسب برای شماهاست و زندگینامه ایشان سرتاسر سختی و دشوار بوده که درسی برای شماهاست .

ملانوری بیان داشت : مبارزات و خدمات ایت الله هاشمی ستودنی است .بیش از 4 سال تحمل زندانهای ساواک و بدترین شکنجها ها را متحمل شدند و در خاطرات ایشان همه چیز مکتوب است .

وی تصریح کرد :سختیهای شکنجه هیچ گاه ایت الله هاشمی را هدفش باز نداشت و هیچ گاه اعتقادش را در برابر شکنجه ها از دست نداد و در برابر ناملایمات مقاوم بودند .

ملانوری خاطرنشان کرد :مرحوم هاشمی تمام اموال خود را وقف انقلاب کردند این انسان می تواند الگو باشد برای همه ما الگو و درس است شخصیتهایی چون ایشان کم پیدا می شود .

لازم به ذکر است صبح امروز طی مراسمی با حضور فرماندار رفسنجان دبیرستان پسرانه فرهنگ به نام آیت الله هاشمی رفسنجانی نامگذاری شد.

وی بیان داشت :ایشان اهل مطالعه بودند در دوران جنگ قائم مقام کل قوا با همه سختیها دست از مطالعه برنداشت .کتاب هایی از ایشان به چاپ رسیده است .

وی افزود :شما دقت کنید به مطالعه کردن ،با امکانات الان می توانید بیشتر از وقت خود به مطالعه شخصیتهای ارزشمند بپردازید .باید قدردان انقلاب و امام و شخصیتهای بزرگی چون هاشمی باشیم .

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبری-تحلیلی خانه خشتی، تاریخ انتشار 06 بهمن 1395، کد مطلب:116082 : khanehkheshti.comwww.

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۹
0
0
مبارک تون باشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین