پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۸۲۸۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۵
شهردار رفسنجان گفت: امکانات آتش‌نشانی در رفسنجان بیشتر از ۳ طبقه جواب نمی‌دهد و برخی دستگاه‌هایی که برای اطفای حریق طبقات بالاتر استفاده می‌شود، بین ۳ تا ۵ میلیارد تومان قیمت دارد.

شعار سال: اکبر پورمحمدی صبح امروز در جلسه مدیریت بحران رفسنجان در فرمانداری افزود: اغلب آتش‌سوزی‌های ساختمان‌ها به اتصالات برق مربوط می‌شود.

شهردار رفسنجان تصریح کرد: ساختمان کوثر رفسنجان که هشت و ۱۱ طبقه است، پیش‌بینی هیچ‌گونه آتش‌نشانی در آن صورت نگرفته، نه منبع آتش‌نشانی نه پمپ و نه سیستم آتش‌نشانی در آن وجود دارد و به‌ همین دلیل به آن پایان کار نمی‌دهیم.

وی ادامه داد: امکانات آتش‌نشانی ما بیشتر از سه طبقه جواب نمی‌دهد، برخی دستگاه‌هایی که برای اطفای حریق طبقات بالاتر استفاده می‌شود، بین ۳ تا ۵ میلیارد تومان قیمت دارد.

پورمحمدی با بیان اینکه مساجد، حسینیه‌ها و مدارس باید حتما درب‌های آن از بیرون باز شود، افزود: باید برای هیأت امناهای مساجد جلسات آموزشی ارائه شود که حداقل‌های ایمنی را آموزش ببینند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین بعضی ساختمان‌ها در شهر از جمله عمده‌فروشی‌ها هستند که حجم زیادی در آنها سرمایه وجود دارد، اما یک کپسول آتشنشانی در آن وجود ندارد.

پورمحمدی با اشاره به اینکه ادارات بزرگی از جمله دادگستری، بیمه، بیمارستان‌ها و باید مجهز به کپسول آتش‌نشانی باشند، گفت: جبران بعضی غفلت‌ها سخت و غیرممکن است.

شهردار رفسنجان با تاکید بر لزوم احداث کمربندی شرقی در رفسنجان تصریح کرد: تانکرهای حمل سوخت به اجبار باید از مقابل بیمارستان عبور کنند و اگر اتفاقی بیفتد، جبران آن به سادگی نیست، لذا ایجاد کمربندی شرقی سبب می‌شود، این تانکرها به شهر ورود نکنند.

وی با اشاره به اینکه سیم‌کشی برق بازار مربوط به ۴۰ تا ۵۰ سال قبل است و مشکل دارد، بیان کرد: از مشکلات اصلی بازار برق داخل مغازه‌هاست که از همان سیم‌های تاریخ مذکور استفاده می‌کنند.

پورمحمدی یادآور شد: مقدمات کابل‌کشی اولیه بازار انجام و تابلوها نصب شده که امیدواریم مشکل برق بازار برطرف شود.

وی خاطرنشان کرد:اگرچه ایستگاه شماره شش بازار راه‌اندازی و به موتورسیکلت و کپسول تجهیز شده، اما در عین حال اتصال برق در بازار مشکل‌ساز است.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری تحلیلی روراستی، تاریخ 7 بهمن 95 ، کد مطلب: 30363: www.rorasti.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۹
0
0
خوب این همه ساختمان چهار طبقه باید چکار کنند
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین