پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۱۱۵۲
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۱
نماینده ولی فقیه در امورحج وزیارت و سرپرست حجاج ایرانی ابراز امیدواری کرد که شرایط برای انجام حج مطلوب زائران ایرانی فراهم شود.

شعارسال: حجت الاسلام و المسلمین سید علی قاضی عسکر در نشست شورای برنامه ریزی و هماهنگی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت که در آستانه اعزام هیئت ایرانی به عربستان تشکیل شد، گفت: اگر عربستان واقعا می خواهد حجاج ایرانی به حج بروند باید از تعلل و ایجاد تاخیر در روند صدور ویزا و مذاکرات پرهیز نموده و در استقبال از زائران ایرانی مصصم باشد.

وی ابرازامیدواری کرد که هیئت اعزامی جمهوری اسلامی ایران به ریاست سرپرست سازمان حج و زیارت در پایان مذاکرات با طرف سعودی با دستاورد مثبت به کشور بازگردد و شرایط برای انجام حج مطلوب زائران ایرانی فراهم شود.

با توجه به دعوتنامه ارسالی عربستان قراراست هیئت ایرانی برای مذاکره با طرف سعودی پنجم اسفند ماه به عربستان برود.

نماینده ولی فقیه همچنین از کمیته ها و کارگروه های تخصصی حج خواست تا به صورت فشرده برنامه های حوزه خود را پیگیری و راهکارهای جدید برای هر مورد ارائه کنند.

در این جلسه حمید محمدی سرپرست سازمان حج و زیارت با اشاره به اینکه کمیته های کارشناسی به صورت جدی ابعاد مختلف حوزه مسئولیت خود را منطبق با شرایط روز بررسی می کنند، تصریح کرد: آنچه که به خیر و صلاح زائر و نظام است دراین جلسات مورد توجه قرار می گیرد و همه دست اندرکاران درصدد هستند کلیه تمهیدات لازم را برای انجام حجی مطلوب همراه با عزت زائران ایرانی فراهم سازند.

سید عباس حسینی مسئول کارگروه تخصصی تغذیه و تدارکات درباره طرح ها و برنامه های این کمیته برای تامین غذای حدود هشتاد هزار زائر در مراسم حج آینده گزارشی ارائه کرد و نماینده ولی فقیه با توجه به شرایط کنونی در روابط دو کشور و گرمای هوا درعربستان بویژه در ایام تشریق خواستار مشارکت کارشناسان خبره این حوزه برای استفاده از بهترین راهکارها دراین کمیته شد.

در ادامه مهندس خدرنژاد مدیرعامل شرکت شمسا نیز از عملکرد مالی این شرکت در سال ۹۴ و ۹ ماهه سال ۹۵ گزارشی ارائه و تصریح کرد: تلاش شده است تا با استفاده از تدابیر مناسب هزینه های تمام شده برای هر زائرعتبات کاهش یابد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 26بهمن1395، کدخبر: 3906609: www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین