پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۱۷۰۶
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۲
فرماندار شهرستان دشتی با اشاره به حجم بالای آب رودخانه مند دشتی، گفت: مردم به هیچ وجه به پل و حاشیه رودخانه مند نزدیک نشوند.
شعارسال: غلامرضا مهرجو اظهار داشت: هم‌اکنون به همراه مدیران استان و مسئولان هلال احمر در حال بازدید از وضعیت رودخانه‌ها و سیلاب‌های در سطح شهرستان هستیم.

وی از تشکیل ستاد مدیریت بحران با حضور مسئولان در این شهرستان خبر داد و اضافه کرد: از همه مردم می‌خواهیم که از حضور در کنار رودخانه‌ها و پل‌ها و نقاط حادثه‌خیز پرهیز کنند.

فرماندار شهرستان دشتی از آمادگی نیروهای امدادی این شهرستان خبر داد و افزود: بارندگی ۱۶۴ میلیمتری در شهر خورموج را شاهد بودیم و در برخی مناطق شهرستان نیز بیش از ۲۰۰ میلیمتر بارندگی شده است که حجم بالای آب را در پی داشته و احتمال طغیان رودخانه‌ها وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد: از همه مردم می‌خواهیم که توجهی به شایعات نداشته باشند و اخبار را از منابع موثق پیگیری کنند.

مهرجو از مردم خواست به هیچ وجه به پل و حاشیه رودخانه مند نزدیک نشوند و هرگونه مشکل یا موضوعی را به ستاد مدیریت بحران اعلام کنند.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 29 بهمن 1395، کدخبر: 3909291 ، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین